מקורות ונימוקים:
כ”כ הגאון רבי יצחק אבולעפייה בשו”ת פני יצחק ח”ה ( חאו”ח סי’ א’), שיש לחשוש בזה משום זילותא דשבת, ועובדין דחול, וכיוצ”ב שנינו (שבת דף ס.) לא יצא האיש בשריון ולא בקסדה, והיינו טעמא משום עובדין דחול. וכ”כ בשו”ת ים הגדול (סי’ כח או’ ד’).
ובשו”ת האלף לך שלמה (סי’ ט’) חשש בכך משום איסור תחומין.
ובספר חזון עובדיה – שבת ח”א (עמ’ קל) אסר משום שמא יבוא לטלטל כרטיס נסיעה ועיי”ש באריכות.
ועל כן אף שיש שהתירו הדבר ועי’ בספר זבחי צדק ח”ב (סי’ מד) ויש לצרפו במקום צורך גדול ובמקום מצווה, מ”מ לתקן דבר כזה הדבר יהווה פירצה גדולה בחומת השבת, ה’ יצלינו.