מכיון שנעשה הדבר לשם ייפוי, אין להתיר ויש בזה איסור של לא ילבש שנוהג גם בחפצי נשים וכמבואר בשו”ע (יו”ד סי’ קפב סעיף ז’): ולא יעדה איש עדי אשה, כגון שילבש בגדי צבעונים וחלי זהב במקום שאין לובשין אותם הכלים ואין משימין אותו החלי אלא נשים. ע”כ.
ואע”ג שבהגה’ רבי עקיבא איגר על השו”ע (יו”ד שם) הביא בשם הפרישה שכתב דאם הגוים הגברים נוהגים כן, אין בזה איסור של לא יילבש. ולמדים בזה אף ממנה הגויים. (ולענין זה לצערנו חילונים דינם כגויים), אולם בתי’ השני של הפרישה לא הסכים להקל רק באופן שכל היהודים השומרים תורה ומצוות נהגו עצמם בזה וכן מסתבר ומה גם דגם הגויים איני יודע אם נהגו בכך, וע”כ אין להתיר.