מקורות ונימוקים:
כתב הרמ”א (סי’ תרצה סעיף ד’) ואשה תשלח לאשה ואיש לאיש אבל לא בהפך שלא יבוא איש לשלוח לאלמנה ויבוא לידי ספק קידושין. והיינו שיאמרו שזה סבלנות שלאחר קידושין וקידשה בפני עדים ואינם לפנינו.
והנה כל זה בסתם כששולח לאשה או אשה שולחת לאיש, אבל בעבודה שדרך ומנהג העולם שמתאספים אנשי המשרד ומעניקים כאות הוקרה משלוח מנות לבוס, אין זה בכלל חשש סבלונות שלאחר קידושין דכו”ע ידעי שזה מחמת הכרת תודה, ולפיכל אין בכך חשש, וטוב יותר אם יתאספו כמה מאנשי המשרד יחד דבכך איכא פחות קירוב הדעת.
תגובה אחת
תודה רבה והאם אפשר לכתוב מכתב ברכה לא אישי