חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סגולת רבי מתיא בן חרש – 18 נרות

  • סגולת 18 נרות לעילוי נשמת התנא רבי מתיא בן חרש

עם כמה הוספות חשובות להעצים את הסגולה עוד יותר! (וגם סרטון הדרכה)

איך עושים את הסגולה?

מתפללים בקבר של רבי מתיא בן חרש
18 נרות בקבר רבי מתיא בן חרש

סגולה נפלאה למי שזקוק לאיזה ישועה (מספר סגולות אברהם עמוד קכ”ב), לעשות כהסדר הזה:

יכין 18 נרות (רק להכין, לא להדליק בינתיים).

ואז יאמר נוסח זה:

“הרני מדליק נר זה לכבוד רִבִּי מַתְיָא בֶּן חָרַשׁ, כדי שבזכותו יתקבלו התפילות”.

ואז ידליק נר אחד (רק אחד).

ואחר ההדלקה, יאמר מזמור פ”ו (86) שבתהילים, כדלהלן:

תְּפִלָּה לְדָוִד הַטֵּה יְהֹוָה אָזְנְךָ עֲנֵנִי כִּי עָנִי וְאֶבְיוֹן אָנִי: שָׁמְרָה נַפְשִׁי כִּי חָסִיד אָנִי הוֹשַׁע עַבְדְּךָ אַתָּה אֱלֹהַי הַבּוֹטֵחַ אֵלֶיךָ: חָנֵּנִי אֲדֹנָי כִּי אֵלֶיךָ אֶקְרָא כָּל הַיּוֹם: שַׂמֵּחַ נֶפֶשׁ עַבְדֶּךָ כִּי אֵלֶיךָ אֲדֹנָי נַפְשִׁי אֶשָּׂא: כִּי אַתָּה אֲדֹנָי טוֹב וְסַלָּח וְרַב חֶסֶד לְכָל קֹרְאֶיךָ: הַאֲזִינָה יְהֹוָה תְּפִלָּתִי וְהַקְשִׁיבָה בְּקוֹל תַּחֲנוּנוֹתָי: בְּיוֹם צָרָתִי אֶקְרָאֶךָּ כִּי תַעֲנֵנִי: אֵין כָּמוֹךָ בָאֱלֹהִים אֲדֹנָי וְאֵין כְּמַעֲשֶׂיךָ: כָּל גּוֹיִם אֲשֶׁר עָשִׂיתָ יָבוֹאוּ וְיִשְׁתַּחֲווּ לְפָנֶיךָ אֲדֹנָי וִיכַבְּדוּ לִשְׁמֶךָ: כִּי גָדוֹל אַתָּה וְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת אַתָּה אֱלֹהִים לְבַדֶּךָ: הוֹרֵנִי יְהֹוָה דַּרְכֶּךָ אֲהַלֵּךְ בַּאֲמִתֶּךָ יַחֵד לְבָבִי לְיִרְאָה שְׁמֶךָ: אוֹדְךָ אֲדֹנָי אֱלֹהַי בְּכָל לְבָבִי וַאֲכַבְּדָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם: כִּי חַסְדְּךָ גָּדוֹל עָלָי וְהִצַּלְתָּ נַפְשִׁי מִשְּׁאוֹל תַּחְתִּיָּה: אֱלֹהִים זֵדִים קָמוּ עָלַי וַעֲדַת עָרִיצִים בִּקְשׁוּ נַפְשִׁי וְלֹא שָׂמוּךָ לְנֶגְדָּם: וְאַתָּה אֲדֹנָי אֵל רַחוּם וְחַנּוּן אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חֶסֶד וֶאֱמֶת: פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי תְּנָה עֻזְּךָ לְעַבְדֶּךָ וְהוֹשִׁיעָה לְבֶן אֲמָתֶךָ: עֲשֵׂה עִמִּי אוֹת לְטוֹבָה וְיִרְאוּ שֹׂנְאַי וְיֵבֹשׁוּ כִּי אַתָּה יְהֹוָה עֲזַרְתַּנִי וְנִחַמְתָּנִי:

ואז חוזרים על כל הסדר הנ”ל (דהיינו הדלקת נר אחד עם אמירת “הריני מדליק וכו'”, וקריאת מזמור פ”ו הנ”ל) עוד פעם, ועוד פעם… סך הכל 18 פעמים.

לאחר מכן, אומרים את הפסוקים הבאים (ממזמור קי”ט של התהילים), שהם הפסוקים המתחילים באותיות המילים “קרע שטן”:

קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי אֲדֹנָי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה: קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ: קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי: קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ: קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ אֲדֹנָי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי: קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ: קָרוֹב אַתָּה אֲדֹנָי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת: קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:

רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי: רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי: רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ: רַחֲמֶיךָ רַבִּים אֲדֹנָי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי: רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי: רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ: רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי אֲדֹנָי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי: רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:

עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי: עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים: עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ: עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי: עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ: עֵת לַעֲשׂוֹת לַאֲדֹנָי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ: עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז: עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:

שָׂרִים רְדָפוּנִי חִנָּם וּמִדְּבָרְךָ פָּחַד לִבִּי: שָׂשׂ אָנֹכִי עַל אִמְרָתֶךָ כְּמוֹצֵא שָׁלָל רָב: שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וָאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי: שֶׁבַע בַּיּוֹם הִלַּלְתִּיךָ עַל מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ: שָׁלוֹם רָב לְאֹהֲבֵי תוֹרָתֶךָ וְאֵין לָמוֹ מִכְשׁוֹל: שִׂבַּרְתִּי לִישׁוּעָתְךָ אֲדֹנָי וּמִצְוֹתֶיךָ עָשִׂיתִי: שָׁמְרָה נַפְשִׁי עֵדֹתֶיךָ וָאֹהֲבֵם מְאֹד: שָׁמַרְתִּי פִקּוּדֶיךָ וְעֵדֹתֶיךָ כִּי כָל דְּרָכַי נֶגְדֶּךָ:

טוֹב עָשִׂיתָ עִם עַבְדְּךָ אֲדֹנָי כִּדְבָרֶךָ: טוּב טַעַם וָדַעַת לַמְּדֵנִי כִּי בְמִצְוֹתֶיךָ הֶאֱמָנְתִּי: טֶרֶם אֶעֱנֶה אֲנִי שֹׁגֵג וְעַתָּה אִמְרָתְךָ שָׁמָרְתִּי: טוֹב אַתָּה וּמֵטִיב לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ: טָפְלוּ עָלַי שֶׁקֶר זֵדִים אֲנִי בְּכָל לֵב אֶצֹּר פִּקּוּדֶיךָ: טָפַשׁ כַּחֵלֶב לִבָּם אֲנִי תּוֹרָתְךָ שִׁעֲשָׁעְתִּי: טוֹב לִי כִי עֻנֵּיתִי לְמַעַן אֶלְמַד חֻקֶּיךָ: טוֹב לִי תוֹרַת פִּיךָ מֵאַלְפֵי זָהָב וָכָסֶף:

נֵר לְרַגְלִי דְבָרֶךָ וְאוֹר לִנְתִיבָתִי: נִשְׁבַּעְתִּי וָאֲקַיֵּמָה לִשְׁמֹר מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ: נַעֲנֵיתִי עַד מְאֹד אֲדֹנָי חַיֵּנִי כִדְבָרֶךָ: נִדְבוֹת פִּי רְצֵה נָא אֲדֹנָי וּמִשְׁפָּטֶיךָ לַמְּדֵנִי: נַפְשִׁי בְכַפִּי תָמִיד וְתוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי: נָתְנוּ רְשָׁעִים פַּח לִי וּמִפִּקּוּדֶיךָ לֹא תָעִיתִי: נָחַלְתִּי עֵדְוֹתֶיךָ לְעוֹלָם כִּי שְׂשׂוֹן לִבִּי הֵמָּה: נָטִיתִי לִבִּי לַעֲשׂוֹת חֻקֶּיךָ לְעוֹלָם עֵקֶב:

ועכשיו החלק העיקרי: להתפלל להקב”ה לבקש ממנו את הישועה שזקוק.

להלן כמה “טיפים” להעצים את הסגולה

(“טיפים” אלו אינם חלק הכרחי מהסגולה, כיון שהסגולה מועילה גם בלי פרטים אלו, אך אם עושים גם פעולות אלו יש לסגולה יותר כוח):

  • קבר רבי מתיא
    קבר רבי מתיא בן חרש, מתפללים להצלחת כל תורמי מוסדות “ברכה אברהם”.

    עדיף להשתמש בנרות משמן זית (אבל אם זה מקשה יותר מדי, לא נורא, בהחלט שאפשר ב”נריות” רגילות).

  • לפני הדלקת הנרות, לקבל על עצמו להשתדל להיזהר יותר בענייני קדושה (כי זה עיקר הזכות של רבי מתיא בן חרש, שנזהר מאוד בקדושת העיניים, כמובאר במדרש תנחומא פרשת חקת בהוספה אות א’, וכאשר האדם משתייך לזכות המיוחדת של התנא, זכותו עומדת לו יותר).
  • יקבל על עצמו “בלי נדר”, שאחר שיזכה לישועה שביקש, יפרסם את הנס. (ועוד יותר חשוב: להודות להקב”ה על הנס!!). אפשר לפרסם את הסיפור כאן באתר ללא תשלום, כפי שתראו בהמשך כאן.
  • לפני הדלקת הנרות, להפריש כסף לצדקה, לכבוד התנא רבי מתיא בן חרש. ולנוחותכם, אפשר גם בכרטיס אשראי (כאן) להחזקת משפחות של תלמידי חכמים עניים (שאין צדקה למעלה מזו).
  • אם יכול ולא קשה לו, והוא אינו כהן, יעשה את הסגולה ליד קברו של רבי מתיא בן חרש. אבל כאמור גם אם עושה את הסגולה בביתו ובכל מקום, הסגולה מועילה.

 

מודעה סגולת רבי מתיא בן חרש

פרטים שונים אודות סגולת רבי מתיא בן חרש

חשוב לשים לב להבהרות הלכתיות אלו:

  • אין להתפלל לצדיק שהוא יביא את הישועה (כי להתפלל לצדיק זו “עבודה זרה”), אלא מתפללים להקב”ה שיביא את הישועה בזכות הצדיק. [אך מותר לבקש מנשמת הצדיק שהוא “יתפלל” עבורנו להקב”ה, כדי שהקב”ה יביא את הישועה, כפי שכתב ראש המוסדות בתשובה בנושא].
  • כשמדליקים את הנרות “לכבוד הצדיק”, הכוונה היא שמדליקים לכבוד ה’ כדי שע”י ההדלקה יועיל הדבר לעילוי נשמת הצדיק. ואין הכוונה שמדליקים לצדיק.
  • כיון שעל פי תורת הקבלה אין אומרים תהילים בלילה (פרט למזמור “אשא עיני” ומזמור “יושב בסתר”), אין לעשות סגולת רבי מתיא בן חרש בלילה, מאחר והסגולה כוללת אמירת מזמור פ”ו. ולדעתו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ”ל, אף לאחר חצות לילה אין נכון לומר תהילים, אבל אפשר (ומומלץ) בזמן “עלות השחר”.
  • וכמובן שאסור לעשות סגולה זו בשבתות וימים טובים, מפני שהסגולה כוללת הדלקת נרות.

הבהרות “טכניות” חשובות בהקשר לסגולה זו:

  • יש להיזהר משריפות! כאשר מניחים הרבה נרות צמודים אחד לשני, בשלב מסוים הן עלולים להתלקח ביחד, אז חשוב להשאיר קצת רווח בין נר לנר. וכמו יש לדעת שאם מניחים “נריות” על תבנית וכדומה, התבנית מתחממת, אז אין להניח את התבנית על עץ או דבר אחר המתלקח, אלא יש להניח על שיש, צלחת חרס וכדומה.
  • הביצוע של סדר סגולת רבי מתיא בן חרש אורך כחצי שעה (לפעמים יותר, תלוי במהירות קריאת התהילים), אז יש לשים לב להתחיל את הסגולה רק כאשר יש לכם כ-30 דקות פנויות, כדי שלא תצטרכו להפסיק באמצע.

אם עשיתם את הסגולה וזה כביכול “לא עבד”, מה זה אומר?

קודם כל אין להתייאש, יתכן שהישועה תבוא בהמשך ולא מיד. ויותר מזה, יתכן שהקב”ה רוצה גם “חשבון הנפש” מצדינו, שיש בידינו איזה עבירה שהקב”ה רצה שנחזור בתשובה עליה, ולכן לא מספיקה הסגולה, כי הצרה היתה הדרך של הקב”ה לעורר אותנו לחזור אליו, ויש לכל אחד לפשפש במעשיו. ועוד יתכן, שהקב”ה יודע שהבקשה שביקשנו אינה טובה עבורנו. אבל תמיד אפשר לעשות את הסגולה שוב, כמה פעמים שרוצים, ולבקש מכל הלב. וחשוב לזכור שהקב”ה “לא עובד אצלנו” ולא חייב לנו כלום. הסגולה הזו היא רק דרך לזכות שהתפילות יתקבלו בפני הקב”ה גם כשאין לנו זכויות לכך.

סרטון הדרכה איך עושים סגולת רבי מתיא בן חרש עם ה-18 נרות ופרקי התהילים:

סיפורים אישיים על אנשים שעשו סגולת רבי מתיא בן חרש ונושעו:

הסיפורים כאן נשלחו ע”י גולשי האתר. סיפורים נוספים מופיעים בהמשך ב”תגובות”. רוצה לפרסם כאן ללא תשלום את הסיפור שלך? תכתוב ב”תגובות” בסוף המאמר הנוכחי.

  1. הבת שלי היתה ב”שידוכים”, והיה לנו כמה הצעות שנראות לא מוצלחות כל כך, והענין נמרח הרבה זמן, ואשתי עשתה סגולת רבי מתיה בן חרש, עם 18 נרות. ומאותו יום שהיא עשתה את הסגולה, הרגשנו אני ואשתי כמין דחף לחתן אותה מיד, ואז התפשרנו לקדם את אחת מההצעות שלא כל כך רצינו לשמוע, ונסגר השידוך ברוך ה’, ולמפרע אנחנו מבינים שזה היה הזיווג שלה, והתברר שכל החששות שהיו לנו לגבי שידוך זה לא היו צודקות. ברוך פודה ומציל! (ד. ג. מהדרום).
  2. עשינו סגולת 18 נרות של רבי מתיא בן חרש כמה פעמים, וכל פעם ראינו ישועות ברוך ה’, ישתבח שמו (י. ס. מירושלים).
  3. סיפורים נוספים ראה להלן ב”תגובות”.

שאלות נפוצות בענין סגולת רבי מתיא בן חרש:

  • מדליקים נרות בתוך קבר רבי מתיא בן חרש
    מדילקים נרות בתוך המערה שמתחת לציון רבי מתיא בן חרש – להצלחת תורמי ברכת אברהם

    מהי סגולת רבי מתיא בן חרש? זהו אופן לעורר זכות התנא הקדוש רבי מתיא בן חרש, כדי שהתפילות שאנו מבקשים לפני הקב”ה, יתקבלו ברצון. אופן ביצוע הסגולה מפורט בפנים.

  • איך עובדת סגולה זו? התנא הקדוש רבי מתיא בן חרש היה לו זכות מיוחדת של שמירת קדושת מידת היסוד במסירות נפש מבהילה. ועל פי הקבלה, ה”יסוד” הוא הצינור הנצרך לכל הישועות, ולכן ע”י שאנחנו מעוררים את זכות התנא הקדוש, הבקשה שלנו לישועה מתקבלת בזכותו אצל הקב”ה.
  • מה המקור לסגולת רבי מתיא בן חרש? בעיקר ספר סגולות אברהם על פי מסורת שהיתה בידו, אין מקור ידוע בספרי הקדמונים, אבל כיון שסגולה זו הוכיחה את עצמה במציאות אין-ספור פעמים, אין לך מקור גדול מזה.
  • אפשר לבקש כמה בקשות או רק בקשה אחת? באופן שהסגולה התפרסמה, מבקשים רק בקשה אחת. אבל אפשר לעשות את הסגולה מספר פעמים לכל ישועה שרוצים.
  • לאיזה סוג של בעיות מועילה סגולה זו? כיון שהסגולה מבוססת על “תפילה” לבורא עולם שהוא כל יכול, והסגולה הזו היא רק דרך לעורר זכות הצדיק כדי שתפילתנו תתקבל בפני ה’, נמצא שהיא יעילה לכל ישועה שתבקש.
  • מתי אפשר לעשות סגולה זו? כיון שסגולה זו מכילה אמירת פרק תהילים, ועל פי הסוד אין ראוי לומר תהילים בלילה, עדיף לעשות את הסגולה במהלך היום. אבל אפשר ומומלץ לעשות בזמן עלות השחר שזו עת רצון. וכמובן אין לעשות סגולה זו בשבת, מחמת שאסור להדליק נרות בשבת.

ולאלו שאוהבים להעמיק ולהבין דברים מהשורש:

מקור וסוד הסגולה של 18 נרות לעילוי נשמת רבי מתיא בן חרש

(נכתב ע”י ראש המוסדות הגר”א בחבוט שליט”א כתשובה לשואלת מארצות הברית)

ביצוע סגולת 18 נרות בקבר רבי מתיא בן חרש
הדלקת 18 נרות בקבר רבי מתיא בן חרש – לישועת תורמי מוסדות ברכת אברהם

אין בידינו מקור קדום לסגולת רבי מתיא בן חרש. עד כמה שידוע, סגולה זו הובאה לראשונה בספר סגולות אברהם מע’ ח’ עמוד קכ”ב (בעיקר כסגולה לרפואה), על פי מסורת שהיתה בידו. אלא שמסורת זו הוכיחה את עצמה שוב ושוב כדבר נכון ואמיתי, כיון שמעשים שבכל יום שהאנשים רואים ישועות ע”י סגולה זו (ולא רק לענין רפואה אלא בכל תחומי החיים), ואין לך מקור גדול מזה שהסגולה מועילה במבחן המציאות.

[סגולה דומה לזו, מביא המקובל רבי חיים אבישלום הכהן פרחיה זצ”ל (הידוע בתואר “החלבן”) בספרו אור פני חיים פרשת בא, אלא שהסגולה שמזכיר ה”חלבן” היא הדלקת נר אחת במשך ארבעים יום לעילוי נשמת רבי מתיא בן חרש, כסגולה למציאת זיווג הגון. וכמובן שאין זו הסגולה הידוע של רבי מתיא בן חרש, שבה אנו עוסקים, שהיא הדלקת 18 נרות ביום אחד, עם אמירת מזמור פ”ו וכו’, שהיא סגולה לכל סוג של ישועה הדרושה ולא רק לזיווגים].

ובאמת נראה שסגולת רבי מתיא בן חרש ע”י 18 נרות, בכל פרטיה, היא סגולה מבוססת על הגיון מאוד ברור, ובפרט על פי הסוד, כפי שאבאר בסמוך בס”ד, מה שמצביע על כך שבאמת היא סגולה אמיתית ועמוקה.

באופן כללי, הרעיון שמאחרי סגולת רבי מתיא בן חרש הוא ברור: כשמתפללים להקב”ה, לא תמיד יש לנו זכויות שהתפילה תתקבל, ולכן אנחנו עושים פעולה של קריאת תהילים והדלקת נרות לעילוי נשמת הצדיק התנא הקדוש רבי מתיא בן חרש, כדי לעורר את זכותו, שהקב”ה יקבל את תפילתנו בזכות הצדיק (ויתכן שאף זוכים לעורר את נשמת הצדיק להתפלל עלינו בפני הקב”ה). זה הרעיון בכללותו, אבל עדיין נשאר לנו לבאר פרטי הסגולה: מדוע הסגולה היא דווקא בזכות התנא רבי מתיא בן חרש (ולא בזכות תנא אחר כגון רבי מאיר בעל הנס או רבי שמעון בר יוחאי וכדומה)? ומדוע קוראים דווקא מזמור פ”ו ולא פרק אחר? מדוע דוקא 18 פעמים? ולמה מסיימים את הסגולה בקריאת פסוקים מתוך מזמור קי”ט? ואבאר הנראה לעניות דעתי כדלהלן:

הנימוק מדוע הסגולה היא דווקא בזכות התנא רבי מתיא בן חרש

ההסבר הפשוט הוא כיון שהיה לו זכות מיוחדת של שמירת העיניים במסירות נפש אדירה, כפי שמבואר במדרש תנחומא[1], וכך נאמר שם:

עמוד השער של ספר מדרש תנחומא“מעשה היה בר’ מתיא בר חרש, שהיה עשיר, וירא שמים, ובעל מדות טובות, ורודף מצוה וצדקה, ומהנה תלמידי חכמים מנכסיו, והיו יתומים ואלמנות מצויין על שלחנו תמיד, וכל ארחותיו ביושר, וכל ימיו עוסק בתורה, כר’ מאיר רבו, והיה זיו פניו מבהיק כזוהר השמש, ואמרו עליו שמימיו לא הסתכל באשת איש ולא באשה אחרת. פעם אחת היה יושב ועוסק בתורה, ועבר השטן וראהו ונתקנא בו, אמר אפשר צדיק בלא חטא בעולם? מיד עלה למרום ועמד לפני הקב”ה ואמר: ריבונו של עולם! מתיא בן חרש מהו לפניך? אמר לו: צדיק גמור. אמר [השטן]: תן לי רשות ואנסנו. נתן לו רשות. מיד הלך ומצאו יושב ועוסק בתורה, נדמה לו כאשה י-פ-ה שלא היה כיופיה מימות נעמה אחות תובל קין, וכו’. כיון שראה [רבי מתיא] אותה, הפך פניו לאחוריו. חזר השטן והלך כנגד פניו. החזיר פניו לצד אחר, והשטן כנגד פניו. כיון שראה [רבי מתיא] שמתהפכת לכל הצדדים, אמר בלבו מתיירא אני שמא ישלוט בי יצר הרע. ומה עשה אותו צדיק? קרא לאחד מתלמידיו שהיה משמשו, ואמר לו: בני, לך והביא לי אש ומסמרים. כיון שהביאם, הבעירם באש, ונעץ אותם בעיניו. וכיון שראה השטן כך, נבהל ונרתת והלך מעליו, ועלה למרום, ואמר: רבינו של עולם, כך וכך היה המעשה. מיד קרא הקב”ה לרפאל שר של רפואות, ואמר לו: לך, ורפא עיני מתיא בן חרש. הלך רפאל המלאך, ועמד בו [כלומר ניצב ליד רבי מתיא], אמר ר’ מתיא: מי את? אמר לו אני רפאל המלאך, שלוחו של הקב”ה, ששלחני לרפאות את עיניך. השיבו: איני רוצה, מה שהיה היה. חזר רפאל לפני הקב”ה ואמר לו: כך וכך אמר לי מתיא בן חרש. אמר לו הקב”ה, לך אמור לו: מהיום ואילך אל תירא, אני ערב לך בדבר זה שלא ישלוט בך יצר הרע כל ימי חייך. כיון ששמע [רבי מתיא] מפי המלאך, קבל רפואתו ונתרפא. מכאן אמרו חכמים כל מי שאינו מסתכל באשה אחרת, אין יצר הרע שולט בו, ולעתיד לבוא הקב”ה מסיר יצר הרע ממנו, ויתן בקרבנו רוח קדשו, שנאמר[2]: ‘והסירותי את לב האבן מבשרכם ואת רוחי אתן בקרבכם’.” ע”כ המדרש.

והנה עפ”י הסוד, מידת היסוד (שתלויה בענייני קדושה כגון שמירת העיניים וכדומה) היא הצינור הנצרך לקבל כל השפע מאת הקב”ה בכל דבר. לכן אדם שזקוק לאיזה ישועה, כגון שיש לו קשיים בענייני פרנסה או בריאות, וכל תחום אחר, יתכן מאוד שקשיים נובעים מכך שה”צינור” של השפע (מידת היסוד) היא פגומה ע”י החטאים בענייני הקדושה. לכן, אנחנו מעוררים דוקא את זכותו של רבי מתיא בן חרש, ששמר את קדושת עיניו באופן כה מופלא, והיה מוכן להיות עיוור כל ימיו ובלבד שלא יהיה חשש לפגיעה בקדושתו. ובזכותו אנחנו מבקשים מהקב”ה שיקבל את תפילתנו בנושא הקשיים (כל אחד לפי הקשיים האישיים שלו).

ובנוסף לכך, הרי המדרש הנ”ל הקדים לומר שרבי מתיא בן חרש היה “רודף מצוה וצדקה, ומהנה תלמידי חכמים מנכסיו, והיו יתומים ואלמנות מצויין על שלחנו תמיד” שזו מידת החסד, וזכות החסד יש בכוחה לעשות שנזכה גם אנו לדברים שלא “מגיעים” לנו על פי הדין שמיימי. וכל זה בהצטרף לזכות התורה ש”כל ימיו עוסק בתורה, כרבי מאיר [בעל הנס] רבו”, שאין זכות גדולה מזו. הרי שעל ידי הזכויות של התנא הקדוש הזה, אנחנו זוכים שמצטרפת לתפילות שלנו גם זכות תורה וזכות גמילות חסדים, שהם החוט המשולש כידוע מהמשנה באבות[3]: “על שלשה דברים העולם עומד: על התורה (כלומר לימוד התורה), ועל העבודה (היא התפילה, “עבודה שבלב”) ועל גמילות חסדים (כגון צדקה)”.

ולענ”ד אפשר לפרש באופן נוסף למה זה ועל מה זה שהסגולה פועלת ביותר דווקא בזכות רבי מתיא בן חרש, ולא תנא אחר. דהנה נאמר במשנה[4] בענין הצום של יום הכיפורים: “מי שנשכו כלב שוטה, אין מאכילין אותו מחצר כבד שלו, ורבי מתיא בן חרש מתיר.” ע”כ, וכתב הרמב”ם בפירושו לשמניות שם: “ואין הלכה כר’ מתיה בן חרש שהתיר להאכיל את האדם ביום צום כפור יותרת כבד של כלב שוטה אם נשך, מפני שאינו מועיל אלא בדרך סגולה. וחכמים אומרים אין עוברין על מצוה אלא ברפוי בלבד שהוא דבר ברור שההגיון והנסיון הפשוט מחייבים אותו, אבל הריפוי בסגולות לא, לפי שענינם חלוש לא יחייבהו ההגיון, ונסיונו רחוק, והיא טענה מן הטוען בה, וזה כלל גדול דעהו.” והיינו שאמנם מותר לעבור עבירות במקום שיש חשש פיקוח נפש, מ”מ רבנן סוברים שזה דוקא אם העבירה היא לרפואה טבעית, אבל לא רפואה סגולית. משא”כ רבי מתיא בן חרש סובר, שגם על רפואה סגולית (עכ”פ בדרגת הסגולה של אכילת יותרת הכבד של הכלב למי שנשכו כלב החולה במחלת הכלבת) נחשבת כרפואה מציאותית, שבמקום פיקוח נפש מותר לעבור עבירה כדי להשתמש בסגולה הראויה לריפוי. ע”כ ביאור המשנה. נמצא שרבי מתיא בן חרש הוא התנא שמייחס חשיבות גדולה לסגולות, ומחשיב אותם כ”מציאות” כמו כל מציאות טבעית וידועה. וממילא מובן מאוד שכאשר באים אנו לעסוק ב”סגולה”, ראוי לעורר דווקא זכותו של רבי מתיא בן חרש, שלפי שיטתו הסגולות הם נחשבות כמציאות ממשית וכדוגמת פעולות טבעיות. [וכמובן כל זה עפ”י שיטת הרמב”ם, אך כבר הכריע מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק”ל דלדינא ניתן לסמוך על הראשונים שפסקו דמותר להתרפאות ברפואה סגולית ואכמ”ל].

ואף גם זאת אפשר לפרש עפ”י הנאמר במציעא ריש פרק השוכר את הפועלים[5]: “מעשה ברבי יוחנן בן מתיא שאמר לבנו צא שכור לנו פועלים הלך ופסק להם מזונות. וכשבא אצל אביו [פי’ רבי מתיא בן חרש בא אצל בנו רבי יוחנן] אמר לו: בני, אפילו אם אתה עושה להם כסעודת שלמה בשעתו לא יצאת ידי חובתך עמהן, שהן בני אברהם יצחק ויעקב, וכו'”. אלמא שרבי מתיא בן חרש סובר שבני ישראל הם ראויים לכל השפע בעבור זכות אבות אברהם יצחק ויעקב, ולכן אנחנו מעוררים דווקא את זכותו של רבי מתיא, כדי שעי”ז נוכל לעורר זכות אבות כראוי. וע”ע למרן החיד”א זלה”ה בספרו שמחת הרגל[6] שהרחיב בענין זה וז”ל: “וזו היתא כוונת רבי מתיא בן חרש לבן חכם, דאף על גב כי עיניך הרואות הני פועלים עניים ואביונים וכו’, אל תבט אל מראה בגדיהם וחסרון מעותם, כי הם בני אברהם יצחק ויעקב מקור הקדושה ונשמותיהם מה עצמו ראשיהם, ואפי’ אם אתה עושה להם כסעודת שלמה וכו'” עכ”ל, וכן גם אנו ע”י שמעוררים זכות רבי מתיא בן חרש, מתעוררת סנגוריה בפני הקב”ה שלא יביט בעוונות שלנו שהם המראה החיצוני אלא שיזכור שהנשמות שלנו הם חצובות ממקור עליון מאוד שאנחנו בני אברהם יצחק ויעקב, ולכן למרות העוונות אנו מבקשים דבר ישועה ורחמים בענין פלוני. וק”ל.

הטעם שקוראים דווקא מזמור פ”ו

לאחר שנתבאר שתכלית הסגולה הנ”ל היא לגרום שהתפילה תתקבל ברצון בפני הקב”ה, מובן מאוד הדבר שקוראים דווקא פרק פ”ו בתהילים, מפני שהוא פרק המסוגל לקיבול התפילה, כמו שכתב רבינו משה אבן מכיר זלה”ה (בן דורו של מרן הבית יוסף) בספרו סדר היום[7], שכתב בענין מזמור פ”ו וז”ל: “והוא מזמור מיוחד להתחנן בו שישמע האל יתברך ויתעלה תפלתנו, ולכן תקנו אותו אחר התפלה וצריך האדם ליזהר בו ולא יקל להניחו ולא יקרא אותו ואדרבא ראוי לקרוא אותו מלה במלה ולהתחנן לאל יתברך ויתעלה יקבל תפלתו וישפוך לפניו שיחו.” עכ”ל.

ומה גם שפרק פ”ו בתהילים הוא הפרק המתאים למעלתו המיוחדת של רבי מתיא בן חרש, שכאמור מעלתו היא מידת היסוד ע”י ההקפדה לברוח מהפיתויים של היצר הרע, וזה ממש תוכן עניינו של פרק פ”ו כפי שכתב בספר הקודש “יסוד ושורש העבודה”[8] בביאור כוונות המזמור הזה, וז”ל: “אלקים זדים קמו עלי ועריצים בקשו נפשי – יכוין על הקליפות ויצר הרע שנקראו זדים ועריצים ויתפלל במחשבתו שיצילנו השם יתברך מפתויים שלא יוכלו לפתות אותו לעבירה. גם כל הפסוקים עד סוף המזמור יכוין הכל עליהם. תנה עוזך לעבדך – שאהיה גובר אותם. והושיעה לבן אמתך – תן בי כח להתגבר עליהם. עשה עמי אות לטובה – ויכירו הקליפות ויצר הרע שאתה יתברך שמו עומד לימין צדקי להושיעני מפתויים ומקטרוגים, ואז – ויראו שונאי ויבושו כי אתה ה’ עזרתני ונחמתני, ודי בזה.” עכ”ל.

הטעם שמדליקים את הנרות וקוראים את המזמור דווקא 18 פעמים

נרות בקערה לבנהכפי שהקדמנו, סגולת רבי מתיא בן חרש מתבססת על הזכות המיוחדת שהיתה לתנא הקדוש הזה, שהיא שמירת מידת היסוד, שהוא צינור ההשפעות. והנה המספר 18 (גימטריא ח”י) הוא המספר של מידת היסוד (כאשר רוצים לבטא שהיסוד הוא הצינור של ההשפעות של שאר כל הספירות שמעליו), כמו שכתב המקובל מוהר”ר משה קורדובירו זלה”ה בספרו אור היקר[9] וז”ל: “והענין, שהיסוד נקרא ח”י, דהיינו שש קצוות מן הימין ושש מן השמאל ושש מן האמצע [סך הכל שמנה עשר].” עכ”ל.

וכמו כן, כבר נתבאר שמטרת סגולת רבי מתיא בן חרש היא לגרום שהתפילה שלנו תתקבל בע”ה. והנה המספר 18 (גימטריא ח”י) הוא מספר שלפי הסוד נצרך כדי שהתפילות ביום חול יתקבלו, כיון שביום חול התפילות עולות באמצעות המלאך המט”ט, וכנגד שני הטטי”ם אנחנו צריכים בחינה של ח”י בקשות, וכמו שביאר רבינו אברהם בן הגר”א[10] על מה שכתוב בגמ’ בברכות[11] שחז”ל תקנו ח”י ברכות בתפילת העמידה כנגד ח”י אזכרות שבמזמור “הבו לה’ בני אלים” וכנגד ח”י אזכות שבק”ש וכנגד ח”י חוליות וכו’, והוא כפי שניכר ג”כ בתיקוני הזוהר[12] שאחרי שנאמר שם שבימות החול יש לנו ח”י תפילות (שחרית מנחה וערבית, במשך ששת ימי החול) כתב הזוהר שבימות החול התפילות עולות לפני הקב”ה באמצעות המלאך המט”ט, עיי”ש.

הטעם שקוראים פסוקים המתחילים באותיות קר”ע שט”ן

לאור מה שהקדמנו שתכלית סגולת רבי מתיא בן חרש היא לאפשר קיבול התפילה שאנו מתפללים, אנו מסיימים את סדר הסגולה ע”י קריאת פסוקים אלו כדי למתק את הדינים (עיין למוהר”ר משה זכות זלה”ה בפירושו לזוה”ק פרשת פנחס[13]) באופן שהתפילה תתקבל ברחמים, מה גם מועילים שמות אלו לקרוע רוע גזר דינינו (ובכך לאפשר את הישועה אותה אנחנו מבקשים) כפי שמבואר בשער הכוונות[14].

 

למפתח כל הסגולות לפי סדר הנושאים, ראה כאן.

מקורות:

[1] פרשת חקת בהוספה סימן א’, עפ”י כת”י אוקספורד.

[2] יחזקאל ל”ו כ”ז

[3] פרק א’ משנה ב’.

[4] יומא פרק ח’ משנה ו’.

[5] דף פ”ג ע”א (פרק ז’ משנה א’).

[6] על ההגדה של פסח, בפיסקא כל דכפין.

[7] סדר אשרי ובא לציון.

[8] שער הנ’ שער הקרבן.

[9] על תק”ז ח”ה עמ’ קכ”ה בנדמ”ח.

[10] בספרו באר אברהם (שעל ביאור הגר”א) לברכות דף כ”ח ע”ב.

[11] שם.

[12] תיקוני זוהר תקונא עשרין וחד ועשרין דף מ”ה ע”ב.

[13] עמ’ רצ”ו.

[14] ענין ר”ה דרוש ו’. ובפרי עץ חיים שער התפילות ר”ה פרז ז’.

זקוק לתפילה מיוחדת?

כ-70 רבנים אברכי הכולל יתפללו עבורכם לאחר סדר שלם של לימוד תורה בהתמדה, בתפילה מיוחדת עם כוונות עפ"י הסוד.
וראינו בזה ישועות גדולות בחסדי ה'.
נא לפנות למזכירות המוסדות בטל. 0584436669

?In need of a special prayer

You can have close to 70 talmidei chachamim praying for you after a full and intense learning session with distinctive kabbalistic prayers.
And with G-d's kindness, you will see great salvations!
Call the office now: (972)584436669

באדיבות, מוסדות ברכת אברהם © כל הזכויות שמורות למוסדות ברכת אברהם

396 תגובות

  1. הבטחתי לפרסם: עשיתי סגולת רבי מתיה בן חרש, ונושעתי ברוך ה’, בדרך שלא חלמתי עליה. ותודה לאתר משיב כהלכה על ההדרכה המוצלחת לאופן ביצוע הסגולה!

      1. עשיתי את הסגולה בפעם השישית! נושעתי בישועה גדולה והבטחתי לפרסם את הנס ! אין עוד מלבדו!!!!
        תודה לה׳ על השמירה הגדולה
        סגולה בדוקה ומושיעה !!!!!!!!!

      2. עשיתי את הסגולה בפעם השביעית ונושעתי !!!!
        הייתה לנו בדיקה ממש חשובה, עשיתי את הסגולה באמונה גדולה והבטחתי לפרסם ובחסדי השם הבדיקה יצאה תקינה!!! אין עוד מלבדו!!!! תודה לקדוש ברוך הוא
        סגולה בדוקה ומנוסה !!!!!!

      3. בשבח והודיה לבורא עולם!!!! עשיתי את הסגולה בפעם השמינית ובזכות הסגולה המופלאה הזאת זכיתי לבשורות טובות! סגולה בדוקה ומנוסה וכל ישועה שצריכים
        אין עוד מלבדו!!!!! תודה רבה לאתר על ההסבר המפורט

      4. עשיתי את הסגולה בפעם התשיעית!!!!!!! נושעתי!!!! תודה לשם יתברך אין עוד מלבדו !!!!!!!
        סגולה מושיעה ובדוקה!!!! תודה לאבא שבשמיים

      1. עשיתי את הסגולה בפעם העשירית ונושעתי ב״ה!!!! סגולה בדוקה ומנוסה!!! תודה לאבא שבשמיים אין עוד מלבדו

    1. הייתי זקוקה לישועה ועשיתי את הסגולה הנפלאה של רבי מתיה בן חרש וברוך ה’ נושעתי

      1. עשיתי את הסגולה בפעם ה-11 ונושעתי מעל הטבע!!!!!
        תודה הקדוש ברוך הוא! אין עוד מלבדו.
        סגולה בדוקה ומנוסה! ישתבח שמו.

      1. עשיתי את הסגולה בפעם ה12 לבדיקה שהייתה לנו
        ישבתח שמו הבדיקה הייתה תקינה ברוך השם
        אני עוד מלבדו תודה לשם יתברך
        סגולה בדוקה ומנוסה!

      1. עשיתי את הסגולה 5 פעמים כבר!!!!! כל פעם ביקשתי בקשה מהשם יתברך ונושעתי!!!! אין עוד מלבדו!
        סגולה בדוקה ומושיעה!!!! תודה לשם על הנס!

    2. עשיתי את הסגולה והבטחתי לפרסם
      אני חושבת שנושעתי, קיבלתי סימן לכך ואני מקווה בע״ה שאכן זה כך
      בלי נדר כשאדע באופן יותר וודאי אפרסם שוב

    3. עשיתי את הסגולה באמונה גדולה לבדיקה ממש חשובה שחיכנו לבשורות טובות מספר שנים! ברוך השם הבדיקה יצאה תקינה! נושענו והבטחתי לפרסם את הנס
      ישתבח שמו!!! אין עוד מלבדו!

    4. עשיתי את הסגולה בפעם השישית ונושעתי מעל הטבע!
      אין עוד מלבדו!!!! סגולה בדוקה ומנוסה!!!!
      הבטחתי לפרסם את הנס הגדול! תודה לשם יתברך ואמן ויהיו בשורות טובות לכל עם ישראל

    5. חג שמח חנוכה מלא ניסים עשיתי והישועה באה בנר ראשון של חנוכה תודה לבורא עולם ולצדיק
      חג מלא ניסים לחיילי צהל אמן

    6. עשיתי את הסגולה ביום רביעי שעבר בשביל אמא שלי שעברה ניתוח מאוד מסובך בכבד
      היא הייתה מורדמת שבוע ולא התעוררה
      וביום חמישי אחרי שעשיתי את הסגולה ב”ה היא פקחה את העיניים.
      אין עוד מלבדו יתברך

    7. עשיתי את הסגולה לבדיקה חשובה שהייתה לי וביקשתי תוצאות תקינות וברוך השם ישתבח שמו התוצאות היו תקינות!!!
      סגולה בדוקה ומנוסה אין על השם ישתבח!!!!!
      תודה לקדוש ברוך הוא ששומע לתפילות

      1. בס”ד
        עשיתי אתמול את הסגולה להצלחה במשפט עם קנס כבד מאוד, והיום כבר התבשרתי שהשופט פסק לטובתי. תודה לריבונות של עולם שריחם עלינו תודה לקודש הקודשים רבי מתיא בן חרש, שלימד זכות עלינו

    8. עשיתי את הסגולה המופלאה! בחסדי השם נושעתי ובקשתי נענתה בשמיים ! אין עוד מלבדו! סגולה בדוקה ומנוסה
      תודה רבה לקדוש ברוך הוא על השגחה פרטית !!!!!!

  2. שלום חברים👋🏻,
    הבטחתי לפרסם❣️
    עשיתי את הסגולה המפורסמת של “רבי מתיא בן חרש” ונושעתי בסיעת הדישמיא ענקית!!❗❕

    ממליץ בחום שכל אחד ואחד יעשה את הסגולה הזו! לדעתי זה חובה!! כמה ניסים!!😎

    להלן הסגולה פרק פו בתהילים ונתינת אופן ביצוע הסגולה:
    להכין 18 נרות, ולהדליקם זה אחר זה באופן הבא:

    🕯️להדליק נר ראשון ולומר:
    *”נר זה לכבוד רבי מתיא בן חרש שיתקבלו התפילות”.*
    **(בכל נר שמדליקים אומרים משפט זה)

    📖לקרוא פרק *פ”ו* בתהילים.

    כך לעשות *18* פעמים: הדלקת נר, הזכרת שמו של הצדיק ואמירת פרק פ”ו בתהילים.

    ⚔️ *ולאחר מכן* לקרוא את אותיות קר”ע שט”ן מפרק קי”ט בתהילים.

    🎉 *ועכשיו החלק העיקרי:* להתפלל להקב”ה לבקש ממנו ישועה אחת בלבד.😇

    📣💬 *ואז מבטיחים לפרסם את הנס שקרה בזכות הסגולה בלי נדר.*

  3. שלום, עשיתי את סגולת 18 הנרות של רבי מתי בן חריש לפני שיחה רפואית מאוד חשובה, ברוך השם התבשרנו בבשורות. בעזרת השם תהיה רפואה שלמה, אמן .

  4. שלום, עשיתי את סגולת הרב מתיא בן חרש לפני שיחה רפואית מאוד חשובה, ברוך השם התבשרנו בבשורות טובות. בעזרת השם תהיה רפואה שלמה, אמן.

  5. עשיתי מספר פעמים, תודה לאל, ראינו ישועות. הבטחתי לפרסם. ברכה והצלחה לכולם

    1. עשיתי את הסגולה פעמים רבות וחוזרות ותמיד נושעתי!!!! הפעם עשיתי לפני בדיקה חשובה והתוצאות היו מעל הטבע! אין עוד מלבדו! ישתבח שמו תודה שאתה שומר עלינו ומקשיב לתפילות שלנו
      סגולה בדוקה ומנוסה! אין על השם יתברך !!!!!

  6. שלום לכולם
    בזכות בורא עולם, שמעתי על הסגולה של רבי מתיא. לפני כחודש עשיתי את הסגולה הנפלאה של רבי מתיא, כדי לקבל ישועה מסוימת שהיתה נראית בלתי אפשרית כמעט. לאחר כשבועיים קיבלתי תשובה חיובית לבקשתי. הבטחתי לפרסם את הישועה. תודה לבורא עולם על הכל.

  7. עשיתי את סגולה של רבי מתיא בן חרש בשביל להיוושע בנושא מסויים שהיה לי ממש קשה איתו. היום בה אני יכולה לומר שדברים פשוט קרו ואני יכולה לפרסם.
    תודה לקב״ה!

  8. שלום לכולם
    עשיתי את הסגולה כמה פעמים ונושעתי אמרתי שאני
    אפרסמת את הישועה שלי וברוך השם הכל התהפך לטובה תמיד להיות באמונה
    תודה לבורא עולם

  9. ברוך ה׳ ישתבח שמו לעד!!!
    גם אני עשיתי את הסגולה ולאחר יום קיבלתי בשורות טובות ! זכיתי לישועה תודה לה׳ יתברך אין עוד מלבדו!!!!

  10. שלום לכולם,
    עשיתי את הסגולה של מתיא בן חרש למציאת עבודה בתחום שלמדתי,
    ותודה לה’ זכיתי להגשימה לאחר כ- 4 חודשים לערך.
    הודו לה’ כי טוב…

  11. מפרסמת עבור אחותי עשתה את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושענו תודה לה אין עוד מלבדו

  12. בעקבות אירוע שקרה בעבודה הקודמת שלי ויצרו איתי קשר, עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ותודה לה’ נושעתי 🙂

  13. היי, כאן כדי לפרסם את הנס! בעקבות בעיות בשלום בית ונתק של שלושה חודשים בין אחותי לביני, עשיתי את סגולת 18 הנרות של רבי מתיא בן חרש וב”ה לאחר זמן קצר אחותי הסכימה לחדש את הקשר! ב”ה, ישתבח שמו לעד! תודה לה’ על הכל!

  14. עשיתי את סגולת ר’ מתיא בן חרש לבחור מבוגר ומצא את זיווגו
    ועשיתי לעוד בחור שהיה לו מאד קשה בשידוכים והתארס ב”ה
    תודה לה’

  15. ישתבח שמו לעד היה לי מבחן חשוב שכמעט בוודאות לא היה סיכוי שאצליח לעבור אותו
    עשיתי את הסגולה ובאמת הצלחתי ובגדול
    תודה לה׳ יתברך

  16. הבטחתי לפרסם, עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש וברוך השם ובזכות הצדיק נושעתי.
    תודה לה’.

    1. תודה לקב״ה אין עוד מלבדו !! עשיתי את הסגולת רבי מתיא בן חרש זצ״ל ונואשתי – קבלתי את התפקיד שכל כך רציתי , תודה לקב״ה אין עוד מלבדו אני אוהבת אותך!! תודה על הרע תודה על הטוב תודה על הקשה ותודה על הקל תודה על הקשיים ועל הנסיונות שאתה מעמיד אותי בהם תודה ששום דבר לא בא בקלות ,תודה לך הקב״ה אני אוהבת אותך אין עוד מלבדך!! מתיא

  17. עשיתי את הסגולה וב״ה נושעתי
    כל פעם שאני עושה את הסגולה רואה תוצאות
    או תנועה של האנשים שהתפללתי מתחילים לפעול לטובת הברכה סגולה
    תודה לבורא עולם ולמתניא בן חרש

  18. הבטחתי לפרסם את הנס ונושעתי,
    ביתי הבכורה גימגמה בצורה מאוד מאוד קשה תקופה די ארוכה (כשנה) והגימגום עבר לחלוטין והדיבור והשפה של כל הזמן בשיפור מדהים.

  19. עשיתי 2 פעמים את סגולת ר’ מתיה בן חרש זיע”א
    הסגולה לדבר הראשון שעשינו ב”ה התחיל לפעול תודה ה’ חלקי ומאמינים להוושע בע”ה בהכל ונפרסם ונודה לה’
    הסגולה ה-2 עדין מצפים ומתפללים להוושע אמן וכמובן שנפרסם ונודה לה’

  20. תודה לה’ יתברך
    רציתי שיגיע לי הדרכון והסיכויים היו אפסיים
    רציתי ממש לטוס והחלטתי לעשות את הסגולה שיגיע לי הדרכון והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר וברוך ה’ בזכות הקב”ה ובזכות רבי מתיא בן חרש הגיע לי הדרכון כשעה לפני שיצאתי לשדה התעופה.
    אין מה לומר הק”בה לא מאכזב אף יהודי!

  21. ברוך השם עשיתי את הסגולה הזו וביקשתי על נושא רפואה והצלחה של בדיקה וישתבח השם לעד נעניתי , תודה לך השם יתברך שקיבלת את תפילתי

  22. עשיתי הסגולה ונושעתי. הבטחתי לפרסם. אין עוד לבדו. תודה לבורא עולם . מלך מלכי המלכים.

  23. עשינו סגולת רבי מתיא בן חרש עבור הבן שיצא לשידוכים, והוא התארס מיד עם ההצעה הראשונה, בזיווג מצויין שאין הגיון שהוא היה זוכה לו, תודה להקב”ה על החסד חינם הגדול ועל כל נפלאותיו.

  24. תודה להשם יתברך
    הבטחתי לפרסם!!!.
    הדלקתי התפללתי ונושעתי.
    היה לבן שלי דייר שנשאר שנה וחצי בדירה ולא רצה להתפנות. עשיתי את הסגולה של מתיא בן חרש ונושעתי כעבור כמה חודשים. הדייר עזב והבן שלי חזר לגור בדירה שלו.
    תודה לבורא עולם.

  25. תודה להשם יתברך!!
    הבטחתי לפרסם!!!
    התפללתי הדלקתי ונושעתי.
    לבן שלי היה בדירה דייר שלא רצה להתפנות אחרי תקופה ארוכה.
    עשיתי את הסגולה של מתיא בן חרש ואחרי כמה חודשים הדייר עזב.
    תודה לבורא עולם.

  26. תודה להשם יתברך
    הבטחתי לפרסם!!!.
    הדלקתי התפללתי ונושעתי.
    תודה לבורא עולם.

  27. ישתבח בורא עולם. עשיתי את הסגולה לפני תוצאת בדיקה חשובה וברוך השם התוצאה הייתה תקינה. בעזרת השם כל הבדיקות כולן יהיו תקינות בזכות הסגולה בהמשך. תודה להשם יתברך ולרבי מתיא בן חרש על זכות זו.

  28. היתה לי בעית שינה קשה מאוד עם התקפים ארוכים (מעל חודשיים) של חוסר שינה מוחלט. לא לישון זה בערך לא לחיות! עשיתי את הסגולה והקב”ה שלח לי את ההבנות הנפשיות ואת הרפואות הנכונות והכל מאחוריי. חשוב מאוד מאוד להבין בראש ובלב שזה הקב”ה לחלוטין. הזכויות כמובן הן של הצדיק הנשגב. תודה

    1. הבת שלי היתה בדיכדוך נפשי אחרי הלידה עשיתי את הסגולה ותודה לבורא העולמים חזרה לתפקוד מלא

  29. עשינו את הסגולה לרפואה בתהליך של המתנה לתוצאות וברוך השם נושענו והיום התבשרנו שהבדיקות יצאו תקינות לחלוטין!! הבטחתי לפרסם

  30. ברוך ה׳ תודה לה׳ יתברך
    גם אני עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעתי
    תודה לבורא עולם עשיתי שלוש פעמים ושלוש פעמים נושעתיייי
    תודה לה׳ יתברך על ניסים מעל הטבע!!

    1. ערכנו את הסגולה לעילוי נשמת רבי מתיא בן חרש ובס”ד זכינו לערוך שמחת אירוסין תוך זמן קצר! ישועת ה’ כהרף עין . הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו ”

  31. הבטחתי לפרסם – עשיתי אתמול את הסגולה בזמן שאבא שלי היה בניתוח לב וברוך השם הניתוח עבר בהצלחה.

  32. הבטחתי לפרסם!
    עשיתי את סגולה רבי מתיא בן חריש וזכיתי לישועה.
    סבלתי המון ועכשיו תודה לאל הסגולה גאלה אותי מיסורים.

  33. הבטחנו לפרסם
    עשינו את הסגולה של ר’ מתיה בן חרש לפרנסה
    ואנחנו רואים את הישועה מיום ליום
    אין עד מלבדו!!!

  34. ברוך השם לאחר שני טסטים הצלחתי לעבור את הטסט השלישי (שכן גם הוא לא הלך לי טוב) שחשבתי שלא אעבור גם אותו אך ישועת השם כערף עין והכל בידו. תודה להשם כנגד הסיכויים הצלחתי לעבור את הטסט השלישי ❤️

  35. שלום, הבת שלי נבחנה לתיכון חשוב מאוד, ילדה ב”ה חרוצה מאוד. אך הייתה סיבה אחת שבגינה חששנו שלא תתקבל. עשינו את הסגולה של ר’ מתיא בן חרש וב”ה היא התקבלה לתיכון, אין עוד מלבדו, תודה להשם!!!

  36. עשיתי ונושעתי ישתבח שמו לעד , בזכות הצדיק
    מצאתי עבודה אחרי תקופה ארוכה ומייגעת בחיפוש
    ראיתי ניסים , תודה להשם!

  37. כל הכבוד לאתר הזה על המאמר המושקע, אין שום אתר שמבאר ומפרט על סגולת רבי מתיא בן חרש כמו האתר הזה!

  38. הבטחתי לפרסם: עשיתי סגולת רבי מתיה בן חרש, ונושעתי ברוך ה’, בדרך שלא חלמתי עליה. ותודה לאתר משיב כהלכה על ההדרכה המוצלחת לאופן ביצוע הסגולה!

  39. הודו לד’ כי טוב
    עשיתי את הסגולה וראיתי ישועות מעל לדרך הטבע בכמה ענינים שהיתי זקוקה להם מאודדד
    אין עוד מלבדו
    מומלץ בחוםםםםםם

  40. עשיתי את הסגולה של ר מתיה בן חרש וזכתי לישועה
    תודה לבורא עולם שבזכות הצדיק נושעתי והבטחתי לפרסם.
    י.ב

  41. עשיתי ונושעתי,
    עשיתי את הסגולה מספר פעמים,ופעם אחת עבור בעלי וכסף שהוא חיכה לו מספר שנים,לאחר מספר ימים קיבל הודעה בדואר שהכסף יכנס לחשבון הבנק תוך כמה ימים,
    הודו לשם כי טוב ,לעולם חסדו🙏

  42. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש וברוך השם נושענו
    אין עוד מלבדו
    תודה לבורא כל העולמות!!!!

  43. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש וברוך השם נושעתי!!!
    תודה לבורא כל יכול ששמע את תפילתי בזכות הצדיק!!!!!

  44. ברוך ה׳ תודה לה׳ יתברך
    גם אני עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעתי
    תודה לשם יתברך על הישועה בזכות רבי מתיא בן חרש!!! אין עוד מלבדו

  45. שלום, הבטחתי לפרסם..
    עשיתי את המצווה של 18 הנרות לגבי תשובה לבדיקות רפואיות של אבי. דבר שכבר היינו די בטוחים בו ועצובים מאוד ולשמחתי לאחר הדלקת הנרות והמצווה קיבלנו תשובה משמחת מאוד.
    תודה לשם יתברך, אין עוד מלבדו

  46. הבטחתי לפרסם
    עשיתי את הסגולה של הצדיק מתיא בן חרש בשביל ביתי לזיווג הגון, וב”ה ביתי זכתה להתחתן ולהקים בית נאמן בישראל עם חתן צדיק!

  47. עשיתי את הסגולה של הצדיק מתיא בן חרש בשביל בני וברוך השם נושענו. והבטחתי לפרסם !
    תודה להשם יתברך על התפילות שהתקבלו!

    1. עשיתי את סגולת ר’ מתיא בן חרש להצלחת ביתי במבחנים , וברוך השם הצליחה מעל המשוער

  48. שלום
    19/6/2023
    הבטחתי לפרסם את הנס. עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש ונושעתי. ישתבח שמו לעד .
    תודה לה’ . עשיתי עבור הבת שלי שהייתה אמורה לעבור צילום ותודה לאל הכל יצא תקין הורדנו לה את החגורה

  49. חייבת לפרסם,
    ילדה כבת 9 מאושפזת 5 ימים ביחידה לטיפול נמרץ עם נקז מהלב לאחר שמים מצטברים סביב הלה, מעט גם דם, ללא פיענוח לבעיה.
    אתמול נעשה CT
    בערב עשינו הסגולה הנפלאה והנה הבוקר הזה ממש התבשרנו שאין לילדה כלום!!!!
    הרב פירר ראה ואמר:
    “אין לילדה כלום, גם לא יידעו ממה נבע”
    היום ינתחו הילדה על מנת להוציא הצנתר ובעז”ה ממתינים לשרורה.
    נתנו לה איזו תרופה נסיונית עם תופעות לוואי. וממתינים שהכל יעבור ויחלוף כהרףעין.

    הבטחנו לפרסם – הנה מפורסם!

    בשו”ט ישועות ונחמות!!!

  50. חכינו לתוצאות של בדיקה חשובה וברוך השם, עשינו את הסגולה של מתיה בן חרש, והתבשרנו שהבדיקה תקינה, תודה לבורא עולם, אין עוד מלבדו

  51. הבטחתי לפרסם
    למרות שעדיין לא נושענו, אני ממשיכה לעשות את סגולת 18 הנרות לעילוי נשמת רבי מתיא בן חרש, ורואה ניסים מעל הטבע בחיי היום יום, ישתבח שם אלוקים לעד, אין עוד מלבדו

  52. עשיתי את סגולה ביקשתי שהבן שלי יתקבל לישיבה טובה וב”ה באותו יום הודיעו לו שהוא התקבל

  53. שלום וברכה לפני שנה הייתי במצב מיוחד בבדיקה שגרתית אצלהרופאה היא אמרה שיש לעובר חשד למום בלב וכו” עשינו את הסגולה של רבי מתיא בן חרש והקשבנו לרבנים שלא לעשות בדיקות וב”ה יצאה תינוקת בריאה ושלמה ומתוקה “הודו לה כי טוב כי לעולם חסדו”

  54. עשיתי את הסגולה עבור בעלי שהיה חולה כמה חודשים ולא נמצא טיפול עבורו וברוך ה לאחר הסגולה נמצא עבור בעלי טיפול והוא מתאושש . פשוט נס! תודה לקדוש ברוך הוא !!

  55. עשינו את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושענו מיד!
    אנו גרים בשכירות ובשנים האחרונות נאלצנו לעבור דירה שנה אחרי שנה ברצף וזה כמובן לא היה פשוט בתור משפחה עם כמה ילדים קטנים. לקראת סיום החוזה בדירה הנוכחית שאלנו את המשכירים לגבי ההמשך ואמרו לנו שלא יאריכו לנו את השכירות כי יש להם תכניות אחרות לדירה ולא רוצים להמשיך להשכיר אותה. התחלנו לחפש שוב דירה והיו כמה אפשרויות, אף אחד מהם לא מעולה והתלבטנו. עשינו את הסגולה וביקשנו ישועה בעניין הדירה שלא נצטרך לטרוח הרבה בחיפושים ושנמצא את עצמנו במקום טוב, בקלות וכו. והוספנו לבקש שיהיה נס ולא נצטרך לעבור בכלל. וכך היה. עשינו את הסגולה בערב ולמחרת בבוקר קיבלנו טלפון מהמשכירים שהחליטו שכן רוצים שנישאר עוד שנה. הודו לה’ כי טוב!

  56. הבטחתי לפרסם!!!
    עשיתי את הסגולה של רבי מתיה בן חרש
    ונושעתי…
    תודה בורא עולם כמה ניסים!!!

  57. עשיתי את הסגולה וברוך ה נושעתי, זכינו בילד בריא ושלם בכל רמח איבריו ושסה גידיו

  58. אני מפרסמת
    עשיתי את סגולת 18 הנרות
    רציתי לזכות בקנית בית ונושעתי
    תודה בורא עולם על הנס הנפלא

  59. שלום,הגעתי לאתר”משיב”בחיפוש הדרכה לסגולת רבי מתיא בן חרש,ההדרכה הייתה טובה ,עשיתי כפי שנכתב ותודה לאל נושעתי,עברתי ניתוח בהצלחה .

  60. היי
    רוצה לפרסם ברוך ה׳ עשיתי את הסגולה מספר פעמים ונושעתי. אין עוד מלבדו
    ישתבח שמו לעד!

    ישועות לכולם בע״ה

  61. עשיתי סגולת רבי מתיא בן חרש 18 נרות על פי ההדרכה של האתר משיב כהלכה, והיו ניסים מעל הטבע תוך זמן קצר, הודו לה’ כי טוב.

  62. עשיתי הבוקר את סגולת 18 הנרות של אבי מתיא בן חרש לקבלת ישועה , ישתבח שמו אחרי שעה נושעתי!!!! אין עוד מלבדו תודה בורא עולם

  63. עשיתי את הסגולה ונושעתי.
    אין עוד מלבדו. תודה לבורא עולם מלך מלכי המלכים.
    תודה שעזר לי והקשיב לתפילותי

  64. עשיתי את הסגולה שנקבל בשורות טובות לבדיקות של הבת שלי והחשש היה גדול! בבוקר למחרת קיבלתי טלפון שהחזיר לי את האויר. נושעתי !!! תודה לה’ אין עוד מלבדו! ישתבח שמו לעד !

  65. עשית את הסגולה כמו שכתוב כאן ונושעתי באותו יום ברוך ה ( עובד חד משמעית ) תודה לבורא עולם

  66. אני חילונית לגמרי. מישהי פירסמה את הסגולה ועשיתי לקבל ישועה שהיתה כמעט בלתי אפשרית.
    תודה להשם!!!

  67. עשיתי את הסגולה ביום שישי וביקשתי ישועה עבור ביתי וכבר ביום ראשון לאחר מכן זכיתי לבשורות טובות. תודה לאבא שבשמיים.

  68. ב”ה
    תודה להקב”ה
    עשיתי את הסגולה של ר’ מתיא בן חרש כמה פעמים לדברים שונים וב”ה נושעתי.

  69. בס”ד

    אחרי שראיתי כמה נושעו בעקבות הסגולה, החלטתי לנסות גם אני על ישועה ענקית שאני מצפה לו,
    אני נשואה 5 וחצי שנה וממש אחרי שעשיתי את הסגולה נושעתי! אין עוד מלבדו!!!

  70. ב”ה גם אני החלטתי לנסות את הסגולה ולאחר שבוע וחצי בערך זכינו לישועה. תודה לה’!

  71. קודם כל תודה לבורא עולם שכל פעם שאני עושה את התפילה אמי פשוט רואה סגולות…
    וכמובן לצדיק רואים ישועות!!!

  72. עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש ונושעתי במשך 3 חודשים חיפשנו בית להשכרה ולא מצאנו הגענו עד יומיים לפני פינוי הדירה ועדיין לא מצאנו עשיתי את הסגולה וכבר יום למחר מצאנו בית וסגרנו חוזה ברוך ה’ בזכות הצדיק

  73. אחת הסגולות המרגשות
    יש הרבה ישועות בסגולה הזאת
    עשיתי אותה ונושעתי
    ברוך השם ותודה לאל

  74. ישתבח שמו!! עשיתי את הסגולה של ר’ מתיה בן חרש ונושעתי!!! תודה רבה לד’! אין עוד מלבדו!!

  75. עשיתי את הסגולה פעמיים לרפואה לבן שלי ולהצלחה בניתוח וב”ה הניתוח עבר בשלום והוא מרגיש הרבה יותר טוב .
    פעם שניה לרפואה לאמא שלי והיא התחזקה והכאבים שהיו פחתו ועכשיו מרגישה הרבה יותר טוב
    ב”ה אין עוד מלבדו

  76. ״הודו לה׳ כי טוב, כי לעולם חסדו״
    בעלי עמד למשפט ולצערנו בשל עניינים רפואיים שעבר רצו להפקיע את עונשו ולשלוח אותו ח״ו לרצות עונש מאסר מאחורי סורג ובריח.
    בעלי ואני היינו בצער רב ובחששות מה יהיה.
    שמענו על סגולת רבי מתיא בן חרש ובלילה שלפני הדיון עשיתי את הסגולה לפי ההסבר. והבטחתי שאפרסם את הנס שלנו. וברוך השם זכינו לישועה גדולה מעל המזל ממש. בית המשפט קיבל את הטענות שלנו ונתן לבעלי הזדמנות נוספת ודחה את הבקשה של המדינה לשלוח אותו למאסר.
    תודה לשם יתברך שעשה עימנו חסד גדול.
    כמה טוב השם!

  77. ב”ה גם אני עשיתי את הסגולה של רבי מתיה בן חרש לפני ניתוח מורכב עם הרדמה של כ7 שעות של בני בן 9 בתאריך מלחיץ יום לפני צום ט באב שלא יכולנו לדחות וברוך השם הניתוח הסתיים בהצלחה והילד מתאושש מצוין. הודו לה’!

  78. הבטחתי לפרסם !
    אמא שלי עשתה את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעה !!!!!!
    אני עשיתי את הסגולה גם כן ונושענו… כמה שהאמונה בהקב”ה בזכות התפילות שלא יחזרו רקים עובד!! פשוט עובד!!
    המתכון הוא אמונה פשוטה !
    שאין עוד מלבדו!!!!!!!!!

  79. תודה להשם יתברך שמו לעד. עשיתי את הסגולה ונושענו. עשיתי זאת לרפואת אבי היקר שיחיה. והעיקר לא להתייאש מהרחמים של בורא עולם שהוא רחמן וטוב. ולהוסיף גם מצווה/הלכה שלא הייתם רגילים לעשות ותראו ישועות.

  80. ב״ה תודה רבה השם! הבקשה התגשמה ומרגישה הרבה יותר טוב ב״ה, וואו! דמעות של אושר לא ידעתי כבר מה לעשות ונושעתי! אין עוד מלבדו!

  81. הדלקתי 18 נרות
    כולל צדקה לקופה לפני כל תפילה ונושענו בגדול תודה לבורא עולם ושליח הקדוש רבי רבי מתיא בן חרש זכותו תגן עלינו ועל כל עם ישראל אמן תודה

  82. בעזרת ה’ יתברך
    ישתבח שמו לעד
    אין עוד מלבדו
    ראינו ישועות גדולות לבן שלנו .תוצאות הבדיקה מראות שהגידולים לא פעילים.תודה לה’.
    מצפים עוד לישועה גדולה שאפרסם אותה בקרוב אמן

  83. נכשלתי לא מעט טסטים והחלטתי לעשות את הסגולה יום לפני הטסט וכבר למחרת עברתי את הטסט בהצלחה! תודה להשם אין עוד מלבדו!!!!!!!

  84. הבטחתי לפרסם
    עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ותודה לאל נושעתי. תודה לבורא עולם, אין עוד מלבדו!

  85. עשיתי את הסגולה לאחר שלבת שלי החל כאבים ממושכים בצד ימין בגוף. לאחר כשבוע וחצי שלא פסקו הכאבים עשיתי את הסגולה וב”ה כבר למחרת הבת אמרה לי שפסקו הכאבים, כמו שהופיעו פתאום ככה נעלמו פתאום. תודה לה’ אין עוד מלבדו.

  86. הבת שלי עשתה בדיקה והיתה מוטרדת מאד.עשיתי עבורה את הסגולה ותודה לבורא עולם.התשובה תקינה.

  87. בס”ד
    תודה לך בורא עולם עשיתי את הסגולה כדי שעובדת תחזור למקום עבודתה
    ובלי נדר קרה הנס
    תודה אבא שבשמים

  88. תודה לבורא עולם
    עשיתי את הסגולה וראיתי ישועה מעל לכל דמיון וב” ה נושעתי
    ושוב מיליון פעמים ולא מספיק ” תודה לך ה’…”

  89. הייתי בתהליך של לימוד נהיגה שנה פלוס ( תהליך שאמור לקחת 4 חודשים 5 עשיתי טסט אחרי טסט ולא הצלחתי לעבור בטסט השישי עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ועברתי
    אין עוד מלבדו !!!!!!

  90. עשיתי את הסגולה של ר מתיא בן חרש ונושעתי באותו יום ממש!!תודה לה’ הטוב ולצדיק שהיה מליץ יושר בעבורי.

  91. בכל פעם שעשיתי את הסגולה של ר מתיא בן חרש – ראיתי ניסים גלויים ממש!!
    זה מדהים ומרגש!
    תודה להקב”ה.
    אין עוד מלבדו!!

  92. גם אני עשיתי את הסגולה המפורסמת של רבי מתיא בן חרש ונושעתי.
    סגולה בדוקה וממולצת🙏🏾🙌🏾 תודה להשם

  93. גם אני עשיתי מספר פעמים את הסגולה של ר’ מתיא בן חרש והתקבלה תפילתי.
    התחזקתי מאד בכוח העצום של התפילה “אין עוד מלבדו” ואין יאוש בעולם כלל
    בשורות טובות לכל עם ישראל

  94. לא היה מקום לבן שלי בתלמוד תורה. לא היה בית ספר לבנות בלבד לבת שלי. התפללתי בלי סוף עד שהחלטתי לעשות את הסגולה של רבי מתיא בן חרש.עשיתי את הסגולה ביום רביעי. בדיוק ביום רביעי אחרי שבוע נושעתי.
    זכיתי ויש לבן שלי תלמוד תורה! זכיתי ויש להת שלי בית ספר רק לבנות.
    מדהים ומרגש!!איך הקב”ה מסובב את הדברים במדויק. אין עוד מלבדו!!

  95. לפני כחצי שנה הייתי אחרי עזיבת עבודה עשיתי את ר’ מתיא בן חרש ובקשתי שלמרות שאני בלי עבודה סכום ההכנסות החודשי שלנו לא ייפגע ממה שהיינו רגילים ולהיפך, אף יגדל.
    באמת באורח פלא ממש אנחנו כיום מקבלים סכום גבוה יותר ממה שהיינו רגילים כששנינו עבדנו ביחד.
    תודה להקב”ה על כל הניסים הנסתרים והגלויים.

  96. עשיתי היום את הסגולה לבעלי ונושענו ! ברוך השם!! אין שמחה ממני!!תודה להקב”ה! אין עוד מלבדו!!!

  97. עשיתי את הסגולה של ר מתיא בן חרש אחרי 5 טסטים שלא עברתי וכבר הייתי מיואשת וב”ה את הטסט השישי עברתי בזכות הסגולה, תודה לה’!!

  98. חייבת לפרסם!!
    אמא שלי הגיעה לסגולה הזו לפני שנה שנתיים בערך לפני שאחותי ביצעה בדיקה מאוד חשובה.
    אמא שלי הדליקה, התפללה והן יצאו לבדיקה. אני נשארתי בבית והשגחתי על הנרות. פתאום ראיתי שהלהבות מתחילות להתמזג אחת עם השניה ותוך רגע הלהבה התלקחה ונתפסה בוילון ורובו נשרף יחד עם עוד כמה דברים פרט לכלי בו היו הנרות, וכן הנרות עצמם ללא כל סימן.
    הייתי בהלם, מבוהלת ממש.
    אחותי סיימה את הבדיקה עבר זמן וקיבלנו תשובות טובות ברוך ה’.
    לפני כמה שבועות גם אמא שלי הייתה צריכה לעבור בדיקה חשובה מאוד ולפני שהיא יצאה לבדיקה היא הדליקה 18 נרות והתפללה.
    מאוד חששתי מהבדיקה ולכן מהרגע שהיא יצאה עמדתי מול הנרות והתפללתי, דיברתי עם ה’ באמונה שהוא שומע אותי ואת התחינות שלי.
    הסתכלתי על הנרות ונזכרתי בפעם הקודמת – באיך שנבהלתי ואיך שתפסתי את כל הרעיון כמסוכן וחסר אחריות ובאותו רגע נשבעתי שאם אמא שלי תקבל בשורות טובות ותשובות טובות בבדיקה הזאת אני אפרסם את הסגולה הזו, ותמיד אשתדל להאדיר ולשבח את שם ה’.
    הפעם הנרות עמדו דום, כל להבה הייתה במקומה עד לכאשר כבו.
    ברוך ה’ אמא שלי כבר אחרי הבדיקה וקיבלנו תשובות ובשורות טובות. ולכן אני כותבת כאן – אין כוח חזק יותר מן האמונה בקדוש ברוך הוא. אין רופא אדיר יותר מאשר בורא עולם.
    הסגולה הזו מבורכת בהחלטת, לא אכזבה פעמיים!
    ה’ מוכיח לי פעם אחר פעם שאין אחר מלבדו גם אם לפעמים קצת פיספסנו. ה’ הוא ממציא המחילה הגדול ביותר והוא שם כשטוב לנו ושם במיוחד שקשה לנו.
    נדרתי נדר לפרסם וכך אעשה – מומלץ מאוד, ורצוי לכל אדם העומד לפני בדיקה/עת/סיטואציה חשובה וגורלית. וכן, להתפלל. להאמין באמונה שלמה ולב שלם שהכל מאת ה’ ושנוא יוכיח לנו בסוף כמה טוב הוא, שהכל הבל הבלים ושהוא תמיד איתנו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה קצת השתדלות!
    האמינו ב-ה’ תמיד!

  99. נדרתי נדר לפרסם את המקרה – לפני בדיקה חשובה מאוד אימי עשתה את הסגולה ואכן נושענו וקיבלנו בשורות טובות ברוך ה’

  100. עשיתי את הסגולה לאח שלי שיהיה לו הצלחה בישיבה ושיסתדר טוב,
    וב”ה מצא ישיבה שמתאימה לו וטוב לו שם …
    תודה רבה לריבון העולמים
    זכות הקדוש רבי מתיא בן חרש תעמוד לנו. אמן.

    הבטחתי לפרסם
    עשיתי את הסגולה המפורסמת של “רבי מתיא בן חרש” ונושעתי בסיעת הדישמיא ענקית!!

    ממליץ בחום שכל אחד ואחד יעשה את הסגולה הזו! לדעתי זה חובה!! כמה ניסים!!

    להלן הסגולה פרק פו בתהילים ונתינת אופן ביצוע הסגולה:
    להכין 18 נרות, ולהדליקם זה אחר זה באופן הבא:

    להדליק נר ראשון ולומר:
    *”נר זה לכבוד רבי מתיא בן חרש שיתקבלו התפילות”.*
    **(בכל נר שמדליקים אומרים משפט זה)

    לקרוא פרק *פ”ו* בתהילים.

    כך לעשות *18* פעמים: הדלקת נר, הזכרת שמו של הצדיק ואמירת פרק פ”ו בתהילים.

    *ולאחר מכן* לקרוא את אותיות קר”ע שט”ן מפרק קי”ט בתהילים.

    *ועכשיו החלק העיקרי:* להתפלל להקב”ה לבקש ממנו ישועה אחת בלבד.

    *ואז מבטיחים לפרסם את הנס שקרה בזכות הסגולה בלי נדר.*

  101. עשיתי את הסגולה ויומיים למחרת אשתי מצאה עבודה, לא פרסמתי (עד עכשיו) והמשרד של אשתי הולך להיסגר, הערב אני עושה שוב את הסגולה ומבטיח בלי נדר לפרסם כאן ובעוד מקומות כאשר תגיע הישועה

  102. גם אנחנו עשינו סגולת רבי מתיא בן חרש, וברוך השם נושענו !!!
    תודה רבה לבורא עולם ולבנו חביבו התנא הקדוש רבי מתיא בן חרש!

  103. שלום וברכה. הסיפור שלנו עצום ומרגש!!!! גרנו בשכירות בדירה קטנה וברוך ה’ המשפחה גדלה.היינו צריכים דירה יותר גדולה. חיפשנו ביישוב, באיזור במועצה ובעיר סמוכה ולא נפתח לנו מה שחשבו שיכל להתאים לנו. היינו כבר צריכים לפנות את הדירה, הבית כבר ארוז, וכמעט סגרנו דירה ביישב סמוך בלית ברירה אפילו שלא היינו שלמים עם זה כי גם היא היתה בנויה די קטן וצפוף. התפללנו לה’ לאורך כל התקופה שיכוון אותנו למקום שטוב לנו ונכון, לדירה טובה ונעימה ועשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש עם ה-18 נרות. הרגשתי שלא סתם לא נפתח לנו. כאילו זה לא המקום והזמן, וה’ רוצה להבעיר אותנו איזה לימוד באמונה, בתפילה ועוד בירורים חשובים פנימיים.
    יום אחד בעלי חוזר מהדרום ורואה פירסום של דירה ביישוב נחמד, קרוב למקום המגורים הקודם, והחליט ללכת לראות. איך שהוא נכנס ונמצא בדירה והא מצלם לי ואומר לי שמצא לנו בית. באותו יום סגרנו חוזה. ועשינו מעבר מהיר באותו שבוע, וברוך ה’ ה’ הרחיב לנו ושם אותנו במקום טוב לילדים ולנו בשלב זה, ברוך ה’!!!! תודה לה’ ולכל הצדיקים הקדושים, זכותם תגן עלינו.

  104. הייתי לקראת סוף לימודי תואר ראשון ונשאר לי קורס אחרון שלא עברתי במועד א’.חששתי מאד לקראת המבחן, הרגשתי שמעבר לתפילות שלי אני צריכה עזרה נוספת, ועשיתי את הסגולה, וממש עברתי על הנקודה.
    ממש ניסים!!

  105. מטורף אין לי הסבר אחר זה פשוט קסם תודה לה’!!!
    לאחר תקופה ארוכה מאוד שאני מפרסם את הדירה שלי למכירה ולא מצלח למכור אותה..
    שבועים לאחר שעשיתי את הסגולה הזאת הגיעו קונים מצוינים וגם שילמו מעבר למצופה …

  106. עשיתי את הסגולה כדי שאעבור קורס מסויים בראיית חשבון ועשיתי מבחן סופי ולמרות שהיה חסר לי כמה נקודות למעבר העבירו אותי את הקורס ממש מעל הטבע

  107. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש וביקשתי שקשר שלי עם אדם ממש קרוב אלי יחזור ובאותו יום שעשיתי את הסגולה נושעתי זה פשוט מדהים ממליצה לעשות את הסגולה

  108. עשיתי סגולת רבי מתיה בן חרש ונושעתי בדרך נס שאי אפשר להסביר אפילו
    לפני כשנה וחצי רכשתי רכב שהסב לי צער רב מהיום הראשון ועד היום האחרון הוא בילה במוסך.
    לא היה דרך למכור את הרכב זה היה הפסד גדול עבורי וצער רב למי שירכוש אותו
    בצר לי עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש.
    וביום שהוצאתי אותו מהמוסך קרתה לי תאונה. שהשביתה את הרכב כליל ואני ניצלתי בנס.
    ברגע שקיבלתי את כספי מהביטוח. התחלתי לחפש רכב חדש. וב”ה בנס גדול ה שלח לי רכב בלי להתאמץ
    רכב שהוא מקסימום רכב במינימום של הכסף.
    רכב מצויין שהגיע אפילו עם בדיקה של מכון מורשה.
    המוכר עשה את כל התהליך כשמלבד לשלם על הרכב סכום שהוא חצי ממה שהוא נמכר בשוק.
    לא נקפתי אצבע את הכל הוא סידר כולל טסט.
    והכל בזכות התפילות
    אני מצפה כמובן לישועה גדולה יותר לזיווג עם בחיר ליבי ואני מאמינה באמונה שלימה. שכשם שהתקבלו תפילותי וזכיתי ברכב כליל השלימות.
    אזכה גם בחתן כליל המעלות
    ישר כח גדול

  109. עשיתי את הסגולה של ר’ מתיא בן חרש, בכדי שיסתדר לי עניין חשוב בעבודה שהיה ממש תקוע, וב’ה מיד אחרי שעשיתי את הסגולה, העניין הסתדר על הצד הטוב ביותר.
    תודה לה’ , ולצדיק

  110. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש לפני הטסט ועברתי טסט ראשון.
    חייב גם השתדלות אבל אין ספק שזה עזר. הטסט באמת עבר מושלם לא היה הפרעות מיותרות.
    הסגולה עובדת!
    הבטחתי לפרסם אבל אני באמת מאמינה בפרסום כי זה עבד.

  111. עשיתי את הסגולה מס פעמים. בשימוע על בניה ועל מינוס גדול שלא ידענו איך לצאת ממנו….וברוך ה ראינו ישועות גדולים מאוד.
    תודה לבורא עולם.

  112. הבטחתי לפרסם. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש וברוך השם נושעתי. עוד באותו השבוע!!
    אין עוד מלבדו.

  113. כבר שבוע שאני מנסה לסגור חוזה על דירה וכל רגע זה היה נראה שעוד רגע…
    לפתע “נפל לי האסימון” שאולי זה בכלל לא טוב לי, למרות שזו נראית הדירה הכי מושלמת.

    הקושי הגדול יותר זה החוסר וודאות.

    עשיתי את הסגולה בצורה מלאה והתפללתי שה’ יכוון אותי בצורה חד משמעית אם זו הדירה שלי או לא שלי ושאקבל כל מה שיקרה בצורה שלווה מתוך אמונה… ותוך רבע שעה(!!) מסיום עשיית הסגולה, קיבלתי שיחת טלפון מהמתווך שבשעה טובה הוא השיג לפני כמה דקות את העו”ד של המוכרים והוא אמר שהעסקה מתבטלת סופית בגלל בעיות אצל המוכרים…

    ז”א שבזמן עשית הסגולה פתאום הכל התבהר והסתדר ואני רגועה וחדורת אמונה שה’ יסתדר לי את הטוב ביותר עבורי!!
    רק מעדכנת שמיד שסיימתי את השיחת טלפון אמרתי “מזמור לתודה”

  114. עשיתי את הסגולה על הבת שלי בתהליך של המתנה לתשובה. ב”ה הבדיקות יצאו תקינות נושעתי הבטחתי לפרסם. אין עוד מלבדו

  115. עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש, וברוך השם נושעתי!!!
    תודה רבה לבורא עולם ולצדיק התנא הקדוש רבי מתיא בן חרש!

  116. הבטחתי לפרסם
    עשיתי את הסגולה 18 הנרות של ר’ מתיא בן חרש, ותודה לאל נושעתי!!
    תודה לקדוש ברוך הוא על הנס, אין עוד מלבדו🙏

  117. 🙏 אין עוד מלבדו 🙏
    עשיתי פעמיים את הסגולה של התנא הצדיק מתיא בן חרש ונושעתי!!!
    תודה למלך העולם שתמיד שומע ומושיע!

  118. עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש
    על ענין בריאותי שהטריד אותי
    וברוך ה’ נושעתי מיד בבשורות טובות!

  119. עשיתי ונושעתי בזכות סגולת רבי מתיא בן חרש
    תודה לבורא עולם שזיכני ושמע את קול תפילותיי
    עברתי שבועיים ברצף של התקפי חרדה לא קלים בלשון המעטה.
    עשיתי את הסגולה ונושעתי.
    הבטחתי לפרסם, אין עוד מלבדו🙏

  120. הבטחתי לפרסם: עשיתי את הסגולה של רבי מתיה בן חרש ובאמת ראיתי ישועות היה דבר שממש היה קשה לי לעבור אותו וברוך ה עברתי אותו בהצלחה

  121. עשיתי את הסגולה ב17.4 וביקשתי מהקב״ה מכל הלב זיווג הגון משורש נשמתי, אני מסורתית ולא מכירה דרך שידוכים ולכן זה היה מאתגר יותר, אחרי 22 ימים בדיוק הכרתי את הנפש התאומה שלי וברוך השם עברנו לגור ביחד וזה מתקדם כדי שרציתי בדיוק. תודה להשם

  122. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעתי, תודה לבורא עולם ששומע את תפילותיי כל פעם.
    זו לא פעם ראשונה שאני עושה את הסגולה ונושעת
    תודה על הבריאות ועל בשורות טובות, תודה
    שתהיה לכל עם ישראל גמר חתימה טובה

  123. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש למציאת עבודה שמתאימה לי וב”ה בתוך זמן קצר מצאתי עבודה שמתאימה לי ואני מרוצה ממנה מאוד
    תודה להשם יתברך!!!

  124. עשינו את הסגולה כבר פעמיים! ל2 מקרים שונים וברוך השם נושענו!סגולה בדוקה ומנוסה לא להתייאש !!

  125. הייתה לי היום בדיקה חשובה
    עשיתי את הסגולה של ר מתיא בן חרש

    ורציתי לספר שקרו 2 ניסים!!!!!!
    הראשון: עשיתי את הבדיקה בבוקר וקיבלתי תשובה אחרי כמה שעות!!!!!! (במקום אחרי שבוע ויותר- אין שמחה כהתרת ספקות…)
    השני: הבדיקה יצאה ללא ממצאים חריגים מהפעם האחרונה שבדקתי..
    תודה לבורא עולם!!!!!!!!!

  126. שלום לכולם!
    עשיתי את הסגולה המדהימה הזאת לפני שנה על עניין רפואי
    וברוך ה׳ יתברך שמו! כבר באותו יום היו ניסים! תודה בורא עולם על הזכות🙏🙏

  127. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש להצלחתי שאני יעבור מבחן שכמעט ולא היה לי סיכוי לעבור ונוששעתייי בגדווללל תוודהההה אבאאא🤍🤍

  128. אמא שלי המליצה לי על הסגולה הזאת בקשר לפרנסה. עשיתי את זה וברוך ה׳ דברים התחילו להסתדר לי. מדהים איך שהסגולה הזאת של הצדיק עוזרת. ממליץ בחום.

  129. היה לנו דיון ראשון בבית משפט. עשינו סגולת 18 נרות.
    עד לקראת הסוף חשבנו שהסיכוי שלנו קלוש ביותר.
    לקראת הסוף של הדיון ברוך ה’ בסיעתא דשמיא גדולה.
    התחילה להתגלות האמת ולצוץ החוצה.
    יהיה רצון שימשיך כך וכל האמת תתגלה ותצא.
    ונראה תוצאות טובות במשפט

  130. עשינו את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושענו. יש לנו ילדה עם צרכים ציוחדים שעלתה עכשיו לכיתה א’ והיו לנו בעיות במציאת מסגרת מתאימה. ב”ה אחרי בסגולה והרבה תפילות הכל יסתדר לטובה

  131. עשיתי תסגולה של רבי מתיה בן חרש לזכות בפרי בטן וקיבלתי את הישועה כ4 חודשים אחר כך נקלטתי וברוך ה’ ילדתי בן זכר בריא ושלם

  132. בס”ד
    תודה לאבא שבשמים בורא העולם,
    עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש ונושענו ,מדהים …. שיהיה בשורות טובות לכל עם ישראל.

  133. שלום ברכה רציתי לפרסם את ישועתי..
    אני עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש ועברתי את המבחן שאותו קיוותי לעבור…

  134. ביצעתי את סגולת ר’ מתיא בן חרש , רציתי לקבל תשובה שהמתנתי לה זמן רב, וברוך ה’ נושעתי תוך זמן קצר ומדוייק ביותר, תודה לך ה’ קל רחום וחנון!

  135. שלום
    עשיתי את הסגולה של ר מתיא בן חרש פעמיים השבוע
    וישתבח שמו לעד
    הודו להשם כי טוב
    זכיתי ל 2 ישועות
    ברוך השם תודה להשם
    אין עוד מלבדו

  136. בס”ד
    תודה לה’ הטוב על כל חסדיו. הבטחתי בעז”הי לפרסם.
    עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש מספר פעמים בעודנו ממתינים לתוצאה של בדיקה חשובה. ב”ה התבשרנו בבשורות טובות ומשמחות. הבדיקה יצאה תקינה השבח לאל.
    הודו לה כי טוב כי לעולם חסדו. אין עוד מלבדו ואפס זולתו.

  137. שמי י. ה. ש.
    לפנות בוקר עשיתי הסגולה עבור בני שילך לישיבה בשמחה ובה נושעתי בני קם מוקדם ללכת בשמחה
    ישתבח שמו לעד
    זכות הצדיק תגן עלינו ועל כל עמ”י

  138. עשינו את סגולת ר’ מתיה בן חרש וראינו ישועות גדולות, הבטחתי לפרסם!
    שנזכה לגאלה שלימה בקרוב ברחמים!

  139. תודה רבה על האתר המדהים לאחר שקראתי על גדולתו וצידקותו של רבי מתיה עשיתי את הסגולה
    לאחר שסיימתי סגרתי את החלון כדי שלא יתכבו הנרות ומהחלון ראיתי שבעלי מדבר בטלפון
    כעבור מספר דקות נכנס וסיפר לי שמה שבקשתי התקיים מעל הטבע!
    תודה לה’ ששמע לתפילותיי!

  140. היינו זקוקים לישועה מיוחדת, עשינו את הסגולה הנפלאה והייתה לנו הצלחה פלאית!
    הבטחנו לפרסם.

  141. אני עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש
    היה לי עניין עם השכן, הדלקנו נרות לצדיק ובשלב זה ב”ה נפתרה הבעיה

  142. חיכיתי לביטוח לאומי אחרי לידה כמה חודשים ועדיין לא התקבל כלום וברוך ה’ הכסף נכנס לאחר ההשתדלויות הרוחניות וגולת רבי מתיא בן חרש

  143. הבטחתי לפרסם את הנס, עשיתי את הסגולה לפניי כמעט שנתיים ביקשתי שהבן שלי ימצא זיווג משורש נשמתו, ברוך השם התחתן לפניי שלושה שבועות.
    אין עוד מלבדו

  144. תודה לבורא עולם
    עשיתי את הסגולה ועברתי את הטסט.
    מה שמיוחד בסגולה הזו שפרק פ”ו כל כך מחבר לבורא עולם והתפילה שלי היתה אחרת בזכות אמירת המזמור הזה
    הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו

  145. הבטחתי לפרסם את הנס.
    עשיתי את הסגולה לפני שבוע בערך כי חששתי לבעיה רפואית , ב”ה לאחר בדיקת רופא הוסר החשש לגמרי.
    אין עוד מלבדו!!

  146. עשיתי את הסגולה פעמיים ויותר בחודש האחרון וכן לפני מספר חודשים בבקשות משמעותיות ,השם יתברך בזכות הצדיק זיכה אותנו
    בניסים ישועות,זכינו,ברוך השם,ישתבח שמו לעד,אין עוד מלבדו

  147. אני מודה שאני לא חסיד גדול של סגולות אבל הייתי בתקופה האחרונה במצב לא טוב מבחינה עסקית והכל היה תקוע תקופה ארוכה ושמעתי על הסגולה של רבי מתיא בן חרש ובכל זאת לא עשיתי את זה אבל אחרי כמה זמן שראיתי שמה שאני עושה עדיין לא זז כלום אמרתי לעצמי בא ותנסה מה יש להפסיד ובאמת אין לי מושג מה קרה אבל אחרי יומיים כבר ראיתי ישועה גדולה ואני תולה את הכל בזכות הצדיק שהמליץ עליי ואני ממליץ על הסגולה לכל מי שזקוק שיעשה אותה ובעזרת השם הוא יראה ישועות.

  148. רציתי לספר שעשיתי הסגולה ובה ראיתי ישועה עם בני
    ובעז”ה עכשיו אעשה שוב הסגולה ומבקשת על בני שה’ יעזור ובני ילמד בישיבה מתוך עונג

  149. ב”ה ב”ה קימתי את הסגולה בענין חינוך והודו לה כי טוב
    נושעתי באופן פלאי
    זכות הצדיק רבי מתיה תגן עלינו
    בהודיה ובבקשה לה ‘ שהענין יגיע לישועה שלמה וקרובה

  150. עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש מספר פעמים ונושעתי, תודה לבורא עולם על הניסים הגדולים.
    ש.ט מהקריות

  151. מפרסמת בהודיה גדולה
    הייתי זקוקה לישועה לרפואתו של אבי
    ובלילה שהדלקתי את הנרות והתפללתי את התפילות נושענו והבדיקות יצאן תקינות
    כמו כן אספר כי ככל שהתקדמתי עם הדלקת הנרות, מנר לנר הרגשתי איך האמונה מתגברת ומצב הרוח משתפר.

  152. ברוך השם עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש כמה פעמים ונושעתי, תודה להשם יתברך על הניסים והישועות

  153. היה לי תור לתאוריה וברוך השם התפללתי להשם יתברך שבזכות הצדיק יביא לי את הישועה, ונושעתי תודה רבה להשם יתברך על הכל, אין עוד מלבדו!!! ישתבח שמו לעד!!! וחשוב לי להדגיש שצריך לעשות את הסגולה בדיוק כמו שצריך.
    בשורות טובות לכלל עם ישראל!!!

  154. ברוך השם ישתבח שמו עשיתי את הסגולה באדר והנכד התחתן לפני שבועיים. בזכות הצדיק זכותו תגן עלינו אמן

  155. חששתי ממקום עבודה חדש עשיתי את הסגולה וב”ה בזכות הצדיק הכל הסתדר. הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו !
    תודה רבה לכם על המידע המפורט והמובן
    יה”ר שנזכה לגאולה שלימה במהרה !

  156. עשיתי סגולת רבי מתיא בן חרש 18 נרות כפי ההדרכה של האתר, לצורך רפואי, וברוך ה’ היתה ישועה מעל דרך הטבע, והרופאים היו בהלם. ישתבח שמו לעד.

  157. גם אני זכיתי לעשות את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ללידה קלה ונושעתי זכיתי לשמירה של השם יתברך! תודה לה’

  158. הבטחתי לפרסם!!!
    עשיתי את הסגולה של ר’ מתיא בן חרש בשביל הבן שלי בן שנתיים וחצי שסבל מעצירות כמעט מהלידה, וב”ה נושענו וכבר חודשיים שהוא לא סובל בכלל.
    תודה רבה השם! על כל הטוב שאתה עושה איתנו.

  159. עשיתי את הסגולה ובזכות ר’ מתיא בן חרש נושעתי
    אין עוד מלבדו ואני כל יום רואה ישועות גדולות
    תודה לה’ על כל הטוב שעשה עושה ויעשה איתנו בכל עת ובכל שעה

  160. שלום:)
    אחרי תהליך פיזי לא פשוט, גמילה מכדורים וכו’ התחילו לי גלים שם סחרחורות,בחילות ומה לא.. נורא מפחיד
    התפללתי במירון אצל רבי שמעון ורבי אלעזר, והמצב השתפר מאוד! חודש אחרי עשיתי את סגולת רבי מתיא בן חרש
    והתשדלתי ממש להמין ולטוח בהשם שתפילותיי תתקבלנה@! ובאמת עשיתי עוד קפיצה מאוד גדולה לטובה (בתוך כחודש מהסגולה!)

    תודה להשם ותודה לצדיק
    רוצה לעשות שוב

  161. שלום
    הבטחתי לפרסם
    קצת חששתי לפני הפגישה הראשונה שלי לצורך שידוכים
    עשיתי את הסגולה וביקשתי שהפגישה הראשונה תהיה לי נעימה וחוויה טובה בלי קשר להמשך שגם אם זה שלי וגם אם זה לא שלי
    ברוך ה’ היתה לי חוויה מדהימה תודה לה’ ובזכות ר’ מתיא בן חרש
    בסוף הצד השני אמר לא ברוך ה’ זה כבר עניין של השגחה פרטית
    אבל חוויה ראשונית שהיתה לי היתה נעימה וחיובית כמו שביקשתי תודה לה’!!!

  162. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש.
    למחרת זכיתי לשמירה גדולה ולנס. תודה לה’ . אין עוד מלבדו.

  163. שלום,
    הייתי אצל הרופא אשר הפנה אותי לבדיקות דם מסויימת – -עקב מעקב דחוף המכריע מאוד!
    מאוד מאוד חששתי, שמעתי על הסגולה , וב”ה עשיתי את הסגולה ,-עשיתי בדיקות דם.
    והיה לי שבוע אחר כך תור ל 2 -רופאים מומחים , והם פשוט צחקו …לא הבינו למה ככה הצליחו אותי
    אמרו שהכל תקין והכל בסדר!!! זה היה נס!

  164. ב”ה עשינו את הסגולה וב”ה קיבלנו מעל לדרך הטבע סייעתא דשמיא קיבלנו סיוע לעבור את ימי האירוסין של ביתנו ללא מתח כלכלי בכל מה שצריך לתקופה זו.
    בשורות טובות לכל עם ישראל

  165. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ובעזרת השם זכיתי לבשורות טובות ואחי השתחרר ממקום מסוכן שהיה בו במלחמה שיש לנו בעזה ומקווה לעוד נס בעזרת השם.

  166. הייתי זקוקה להלוואה ולפי דרך הטבע לא הייתי אמורה לקבל אותה
    עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושעתי

  167. עשיתי את הסגולה לפני ניתוח של גידול קטן, קיוויתי שיוציאו לי חצי בלוטה במקום את כולה ושאביה בסדר לאחר מכן בעה
    ונושעתי
    אין עוד מלבדו!

  168. הדלקתי היום 18 נרות ובקשתי ותפילתי התקיימה תודה לבורא עולם על השליחים ששולח לנו ממש התרגשתי ממליצה ביותר תודה

  169. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש בעניין של מקום עבודה ופרנסה ונושעתי, ובע”ה ישועות נוספות באותו הנושא ובעניינים אחרים יגיעו בעתם ובזמנם
    תודה רבה להשם יתברך

  170. עשיתי את הסגולה של מתיא בן חרש ונושעתי בישועה רוחנית עצומה עבור בני היקר!!
    ‘אודה ה’ בכל לבב, בסוד ישרים ועדה’.

  171. ב”ה נושעתי פעמיים לאחר שעשיתי את הסגולה פעמיים בזכות הצדיק רבי מתיא בן חרש. הודו לה’ כי טוב.

  172. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש להדלקת 18 נרות ותפילה מיוחדת.
    עשיתי את הסגולה הזו ביקשתי בקשה וב״ה נושעתי. תודה לבורא עולם! אין עוד מלבדו!

  173. עשיתי את הסגולה ונושעתי!
    עשיתי כמה פעמים להצלחה בלימודים וראיתי ישועות עצומות וניסים לא הגיוניים.
    עשיתי עוד פעם בכדי לצאת ממצב לא נעים שנקלעתי אליו בעל כורחי ונושעתי!
    גם אישי עשה את הסגולה ונפתר לו עיניין בעבודה.
    ברוך ה’!

  174. אין עוד מלבדו
    אני עושה את הסגולה הנוכחית ולא מפסיקה לראות ישועות
    אילו פינו מלא שירה, אין אנחנו מספיקין להודות”
    היינו זקוקים לפרנסה ועשיתי את הסגולה והישועה הגיעה ממקור לא צפוי בכללל.
    בשורות טובות לכולם
    אמן

  175. ברוך השם חיפשנו המון חודשים דירה להשכרה במצב טוב הייתי לקראת לידה כך שזה היה קריטי ומחירי השכירות בשמיים, ממש רצינו להשאר בירושלים ובסיעתא דשמיא עשיתי את הסגולה הזו ונושענו וזכינו לדירה פי 2 ממה שהתפללתי מבחינת גודל, כמעט חדשה, ממש כל דבר שהתפללתי עליו קיבלנו כפול! מה שהיה נוגד את הכל שחיפשנו במשך חודשים והכל היה מאוד יקר וזה היה במחיר מצויין

  176. אחי עשה את הסגולה עם 18 נרות בעניין מסויים
    לאחר מספר ימים קיבל בשורה משמחת.
    ” הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו “

  177. מפרסמים את הישועה!!!!
    היינו צריכים למכור את הדירה, עבר הרבה זמן ולא היו קונים, אשינו את הסגולה כפי שמובא כאן, וב”ה הדירה נמכרה – במחיר טוב, הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו!!!

  178. הבטחתי לפרסם: עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש כפי המופיע כאן באתר, ונושעתי ברוך ה’ בצורה נפלאה. אין לי מלים להודות לה’ יתברך!! תודה לבורא עולם ולצדיק וכן לאתר על ההדרכה המוצלחת לאופן ביצוע הסגולה ועל האפשרות לפרסם כאן את הישועה!

  179. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש.
    אחרי כ 4 חודשים הכרתי את מי שהיום היא כבר אשתי. אנחנו מאושרים יחד ברוך השם ומודים כל הזמן להשם יתברך על הכל ובפרט על הקשר הנפלא שלנו.

  180. הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו! עשיתי את הסגולה לרפואת אימי, היתה במצב נפשי קשה שהשפיע עליה פיזית ביום שעשיתי את הסגולה, היא החליטה לקום על הרגליים למרות שהיה לה מאוד קשה, ובמהלך הימים שלאחר מכן התאוששה בהדרגה, חזרה לעבודתה יום שלם ואף בבית מצליחה לחזור לתפקוד, ברוך ה’!!!! מתפללת שהגאולה והישועה השלימה של אימי תגיע במלואה, בבריאות איתנה יחד עם אבי בריאות איתנה בנפש ובגוף.
    אין עוד מלבדו!!!! תודה לה’

  181. מאתמול בערב להיום בבוקר. ישועה מופלאה בזכות הצדיק רבי מתיא בן חרש. זכיתי! תודה לך ה’ יתברך לצדיק. וליהודים הטובים כאן שעוזרים בענק

  182. שלום עליכם,
    הבטחתי בלי נדר לפרסם כאן את הישועה שלי בעזרת ה’ כשתתגשם.
    לצערי עקב בעיות מסויימות, לא הצלחנו אני ואבא שלי לשלם שכר דירה בחודש שעבר והצ’ק חזר. עשיתי את הסגולה, מקווה שעשיתי אותה על הצד הטוב ביותר ובצורה נקיה. התפללתי לה’ שיעזור לנו, כי אין עוד מלבדו, ורק הוא יכול להושיע אותנו. תודה לאל עשיתי את מידת ההשתדלות שהיתה לי באותו שלב ותודה לאל הצלחנו לשלם את שכר הדירה. לישועתך קיוויתי ה’! אין לנו על מי לסמוך אלא רק על אבינו שבשמיים. תודה ה’ על הרחמים והחסד.

  183. עשיתי את הסגולה ביחד עם המשפחה שלי ולמחרת נושעתי ממליצה מאוד ומאמינה מאוד מה שביקשתי קרה ומעל המצופה.

  184. תודה לבורא עולם עשינו את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ונושענו מעל לטבע
    “הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו”

  185. שלום.
    עשיתי את הסגולה של הצדיק רבי מתיא בן-חרש,
    לפני שתי בדיקות מאוד חשובות שהיו לאימי תח’י, ובשתי הפעמים ברוך ה’ זכינו והבדיקות יצאו טובות.
    ואני ממשיכה בע”ה בלי נדר לעשות את הסגולה, עד לריפוי המלא שלה בע”ה, ושכל הבדיקות יצאו נקיות לגמרי בזכות הצדיק זיע”א!!!!!!!
    מי שיכול להתפלל לרפואתה השלמה של אימי היקרה תח’י מרלן אסתר בת רחל, ותיזכו לישועות, שמחות וברכות מן השמיים…….

  186. הבטחתי בלי נדר לפרסם,
    תודה לאל עשיתי את הסגולה של הצדיק הקדוש רבי מתיא בן חרש לבדיקה שלי אימי, וברוך ה’ התשובות יצאו טובות ונתבשרנו בבשורות טובות!!!!! תודה להשם! ישועת ה’ כהרף עין

  187. עשיתי את הסגולה של הצדיק הקדוש רבי מתיא בן חרש ונושעתי. זה עובד!
    תודה לקב”ה על כל הטוב.
    רק שמחות וטובות, ישועה בקרוב לכל עם ישראל.

  188. עשינו סגולת רבי מתיא בן חרש 18 נרות ונושענו! זה עובד חבל על הזמן. ישתבח שמו של הקב”ה.

  189. נושעתי בזכות הסגולה והצדיק ואני רוצה לפרסם.
    הבן שלי רצה לעזוב את הישיבה. היה לו מאוד קשה המסגרת. עשינו את הסגולה וב”ה הוא החליט להישאר ואפילו בשמחה וזוכה להצליח בלימודים הודו לה’ כי טוב. אין עוד מלבדו

  190. הבטחנו לפרסם:
    תינוק שלנו בן שבועיים, התחיל להשתעל ממש הרבה, וזה היה ממש מלחיץ, הוא היה מחליף צבעים, בקופת חולים לא בדיוק ידעו בדיוק מה לומר לנו, שבוע שלם לא ידענו מה לעשות, לילה אחד שהוא המשיך להשתעל מלא והיינו ערים איתו, החלטנו לעשות את הסגולה של רבי מתיא בן חרש, והתפללנו מלא, והבטחנו לפרסם, ולהודות לה’ יתברך.
    ביום אחרי הגענו למטפל ברפואה סינית, שישר עלה על שורש הבעיה, דיקר בכמה נקודות, וזהו, משם הוא התחיל להשתפר.

  191. שלום חברים יקרים. ב”ה עשיתי את הסגולה בזאת חנוכה וב”ה הושעתי בשבוע שעבר(חודש שבט). לא להתייאש . ד’עונה לתפילות. לא תמיד מיד. תודה רבה רבה

  192. ברוך הוא וברוך שמו
    ביצעתי את הסגולה כאשר בני בכלא הצבאי
    והתביעה מבקשת הרבה ימים כעונש
    ובזכות הצדיק ובתפילותיו ריחם עלינו הבורא יתברך וראינו ניסים ונפלאות

  193. הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו!
    הייתי זקוקה לישועה דחופה עם תשלום שכר דירה וחובות נוספים. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש בפעם השניה לאחר שבפעם הקודמת גם עשיתי ונושעתי. תודה לה’ ששמע את תפילותיי ושזכותו של רבי מתיא בן חרש עמדה לי בשעת רצון. אני כלום ושום דבר, לא מגיע לי כלום ובכל זאת בחסדיו המרובים של הקדוש ברוך שלא שוכח אותי לרגע, הוא זיכה אותה בחסדים וישועות.
    תודה ה’ יתברך!

  194. הבטחתי לספר את הישועה שלי,
    6 ימים אחרי תחילת המלחמה ביום חמישי, הופיעו לי נקודות אדומות על אצבעות הרגליים בעיקר באזור הבוהן , לא ייחסתי לזה ממש חשיבות , במוצ”ש זה כבר התפשט על רוב הרגל נגעים אדומים כאילו כוויות , בבוקר של יום ראשון זה התפשט על כל הגוף עד המותניים בשני הרגליים ,כבר לא יכולתי לדרוך על רגל ימי התנפח לי הקרסול הלכתי לרופא נתן לי במקום לעשות בדיקות דם וקרם לנגעים, ביום שני החל להחמיר ובערב כבר הייתי בבית חולים
    עם קביים ככה הייתי מושבת עם שתי רגליים מנופחות שבועיים ואף אחד לא ידע מזה נתנו אנטיביוטיקה נגד חיידק שלא היה
    וסטרואידים שלא לקחתי , שקצת נרגעתי עשיתי את הסגולה וזה הלך ודעך והיום ברוך השם יותר טוב ,
    מה רבו מעשיך השם

  195. רציתי לפרסם עשיתי את בסגולה לעניין רפואי וברוך ה’ יצא תקין והמצב משתפר!תודה לה’ ולצדיק

  196. הבטחתי לפרסם את הנס.
    לאחר כחצי שנה של חיפוש עבודה,
    עשיתי את הסגולה ביום שני , וביום חמישי התבשרתי כי התקבלתי.
    תודה לקב”ה.

  197. מודה לקב”ה על פעמיים שביצעתי את הסגולה בנושאים שונים ונושעתי במהרה!
    בקשותיי היו להקלט להריון ללא עכבה וב”ה כך היה.
    בקשתי השניה הייתה שנצליח להכנס לעסק בקלות ובמהירות והקב”ה ברוב רחמיו סייע לנו בכך.
    אין עוד מלבדו!

  198. שלום .
    הבטחתי לפרסם
    עשיתי את הסגולה אחרי שנה שהיה לי מכה נוראה של מקקים בבית הייתי צריכה לנסוע כמה שבועות ונורא פחדתי לחזור ולמצוא בית מלא מקקים עשיתי את הסגולה 3 פעמים והיום כשחזרתי מצאתי רק מקק בודד וכל הבית נקי ב”ה
    אמשיך לעשות עד לישועה השלמה בזכות הצדיק ואז מבטיחה לפרסם שוב.
    ממליצה לכולם

  199. עשיתי את הסגולה ונושעתי!
    ביקשתי להיות בעבודה הטובה ביותר עבורי וה’ סידר לי את הדבר הנכון והטוב ביותר עבורי, הודו לה’ כי טוב כי לעולם חסדו!!

  200. בס”ד לפני כשנה או אולי יותר עשיתי את הסגולה בציון של הרב זצוקל ונושעתי , זכיתי להתבשר בהיריון של הבת תודה לאל , ישתבח שמו לעד , תודה לאל ששמע לתפילות הצדיקים באותו היום.אמן וההריון יהיה תקין ולידה קלה כתרנגולת ותינוק או תינוקת בריאים עם אמא שמחה , בריאה ומאושרת בבריאות הנפש והגוף יחד עם שלום בית אחווה אהבנ ורעות ,

  201. גם אני עשיתי את הסגולה וברוך ה’ ראיתי ישועות גדולות ובדיוק מה שביקשתי
    תודה רבה לאבא שבשמים

  202. עשיתי את הסגולה ונושעתי בכפלים
    גם מכרנו את הדירה תוך זמן קצר במחיר שבקשנו וגם מצאנו דירה טובה ב”ה
    הודו לה’ כי טוב

  203. בסד

    תודה לה על כל ניסיו וחסדיו אין עוד מלבדו
    עשיתי את הסגולה של ר מתיא בן חרש ונושעתי
    תודה לה הבטחתי לפרסם

  204. עשיתי את הסוגלה פעמים אחרי שאמרו שהולד יהיה לא. בסדר בשעה טוב הולד יצא בריא וחזק ברוך השם

  205. קיבלתי לפרסם את הנס
    עשיתי פעמיים את הסגולה של הדלקת הנרות והתפילה ,וברוך השם קרא מה שהתפללתי עליו

  206. שלום רב!
    אני רוצה לפרסם ברבים את הנס !
    הבת שלי שחקנית טניס שולחן בכסאות גלגלים!
    יצא לשחק באירופה וניצחה בפעם הראשונה לפני שבוע במדליית זהב
    ובפעם השניה מדלית כסף!
    כל זה בזכות הקב״ה כמובן וסגולה של 18 הנרות!
    אני מודה לקב״ה ולכם שנתתם לי דרך להגיע לתפילה שהתקבלה!!!….

  207. היינו במשבר משפחתי גדול מאוד שנפתר בדרך פלא אחרי שעשיתי את הסגולה
    והבטחתי לפרסם
    תודה לה’ על קבלת התפילות וזכות ר’ מתיא שעמדה לנו!

  208. עשיתי את הסגולה ונושעתי הבן שלי היה צריך להתגייס לטירונות תומכת בחוות השומר זה טירונות של ילדים בעייתיים והבן שלי ילד טןב משום מה לא הבנתי איך הוא שובץ לשם עשיתי את הסגולה וברוך השם זה הצליח הבן שלי שובץ לטירונות רגילה תודה לשם🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  209. תודה רבה לקב”ה… הבטחתי לפרסם את הסגולה..
    בעקשץי למצוא עבודה שמתאימה לי בתחום שלמדתי ונושעתי בזכות סגולת 18 הנרות בורא עולם קיבל את תפילותיי ועשה איתי נס!!
    אוהבת את בורא עולם
    תודה לך אבא שבשמיים על הכל🙏

  210. עשיתי את הסגולה לרפואת אימא שלי, שעברה ניתוח שעבר טוב, אך ההחלמה הסתבכה בעקבות בעיות רפואיות , ואף הגיעה לטיפול נמרץ, ברוך ד’ היא יצאה מכלל סכנה, ואחרי אשפוז ארוך של כמה שבועות היא שוחררה לשיקום ביתי, ישתבח שמו..

  211. עשיתי את סגולת 18 הנרות ונושעתי!!
    ביקשתי הצלחה במבחני לשכת עורכי הדין (מבחנים קשים מאוד) וברוך ה׳ עברתי את המבחנים בהצלחה!!!
    תודה לאבא שבשמיים כל יכול!!! ולצדיק רבי מתיא בן חרש, הבטחתי לפרסם את הנס

  212. תודה רבה לקב”ה
    עשיתי את הסגולה לזכות הבן שלי שיהיה לו יותר טוב בגן ומבחינה חברתית. ב”ה השנה הוא זכה בגננת מהממת שממש מעצימה אותו וגם יותר טוב לו מבחינה חברתית. בעז”ה מתפללים שימשיך וישתפר.
    בנוסף, עשיתי את הסגולה לשלום בית בנוסף לבקשת ברכה מצדיק ותפילות כמובן. היינו במקום ממש לא טוב ועכשיו ב”ה יש יותר קרבה וגם מוכנות של בעלי ללכת לטיפול זוגי ב”ה.

  213. היי היה לי מבחן קשה שהייתי צריכה לעבור אותו
    עשית את הסגולה של רבי מתיא בן חרש ועברתי את המבחן בהצלחה
    והנה אני כאן לפרסם את זה
    תודה לאלוקים!!!

  214. בס”ד, אדר א’ תשפ”ד

    ברצון ד’ ובישועתו, עשיתי את הסגולה של ר’ מתיא בן חרש ובדיקות רפואיות יצאו תקינות, אין עוד מלבדו, הבטחתי לפרסם, והנה פרסום הישועה.

  215. תודה לבורא העולם
    עשיתי את הסגולה והבטחתי לפרסם
    וברוך השם כבר באותו היום קיבלנו את הישועה,
    תודה לה’ על קבלת התפילות וזכות ר’ מתיא שעמדה לנו !!
    אין עוד מלבדו

  216. פירסום הנס
    תודה לבורא עולם
    עשיתי את הסגולה פעמיים
    בזכות הסגולה והתפילות למלך מלכי המלכים
    ראינו ניסים רבים וישועות עם אבי שיחיה שהיה במצב רגיש בבי”ח
    תודה לה’ על הכל
    סגולה מיוחדת לקבלת התפילות להשם יתברך

  217. בהריון השני שלי הרופאים אמרו לי שההריון לא תקין וגם בדיקות הדם לא יצאו תקינות. (חלבון עוברי)הדלקתי את סגולת 18 הנרות .וברוך ה’ הייתה לידה קלה והילד בריא ושלם והיום הוא כבר בן שנתיים ברוך ה’ 🙏

  218. אמרתי רת הסגולה של ר מתיא בן חרש ונושעתי.
    עש בסגולה הזו כח רב. כל פעם שאני צריכה עזרה אני עושה את הסגולה וממליצה.

  219. לפני כחודש היה לי מבחן חשוב מאוד… שמעתי רבות על הסגולה של רבי מתיא בן חרש ועשיתי אותה ערב לפני המבחן, והבטחתי בלי נדר שאפרסם את הנס.
    התפללתי וכיוונתי לקבל ציון מעל 80 בע”ה. המבחן היה לי מאוד קשה לצערי, הרגשתי שהלך גרוע ולא הגשתי מספר סעיפים.
    אמרתי לעצמי שכנראה זה לא הזמן שלי לקבל את הציון הזה וזה לא מה שמדויק עבורי כרגע.
    כשפורסמו הציונים, הייתי בהלם מוחלט. קיבלתי 82 כשזה בכלל לא מתקבל על הדעת מבחינת ניקוד בלי הסעיפים שלא הגשתי!
    ב”ה נושעתי!! תודה רבה לבורא עולם.

  220. הבטחתי לפרסם : עשיתי את סגולת 18 הנרות וברוך השם מה שביקשתי התקיים כנגד הרבה סיכויים וקשיים.

  221. עשיתי את הסגולה של רבי מתיא בן חרש להצלחת עם ישראל נגד ההתקפה האיראנית והבטחתי לפרסם את הנס. ראיתי ישועות וניסים גלויים ב”ה. אין עוד מלבדו🙏

  222. עשיתי את הסגולה וקרה מה שהתפללתי אליו , תודה לבורא עולם ותודה לכם שהסברתם במדויק כיצד לבצע את התפילה .

  223. הסגולה המפורסמת של “רבי מתיא בן חרש” ונושעתי בסיעת הדישמיא ענקית!!❗❕
    עשיתי בשביל הבת שלי שלא הרגישה טוב ונושעתי!!

    ממליץ בחום שכל אחד ואחד יעשה את הסגולה הזו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

צור קשר

מזכירות:

סגולת מרן החיד"א זצ"ל להרמת המזל

הגאון ראש המוסדות שליט”א ביחד עם עשרות תלמידי חכמים מופלגים יעשו עבורכם סגולת החיד”א להקמת המזל, בעת פתיחת ההיכל.

בחסדי ה’ רבים נושעו מעל הטבע!

השאירו את הפרטים ובע”ה נחזור אליכם

הרב והאברכים בפתיחת ארון קודש